, bij hem is het vaak zo dat als zijn achterpootjes klef worden hij een boon heeft. Mijn pony schacht niet uit, maar vindt het ook niet erg als ik tot mijn elleboog zijn koker in ga. Vaak even goed voelen met je pink in de holte net boven de plasbuis, daar zit vaak een "de boon". Dat is bij mijn pony de veroorzaker van de vieze achterpootjes. Heb het vermoeden dat de boon de plasbuis wat dichtdrukt en dat hij daardoor "sproeit" tijdens het plassen
. De velletjes laat ik meestal gewoon zitten. Amos glijmiddel wil nog weleens helpen om die los te krijgen. Gewoon de koker insmeren met glijmiddel en door het in en uitschachten verdeelt het vanzelf en worden de velletjes zacht. En dan gaan ze er vanzelf af
. Wauw Caily, dat is nog eens een galopje
, ik heb het ook weleens gehad met mijn merrie en eigenlijk is best spannend als je de controle kwijt bent..... Ik ben dan een beetje bang dat ze vallen o.i.d.Nee joh, ik bind mijn man niet op de ladder
, hij stond er gewoon op en hield zich vast aan de longeerlijn. Ine en Lollywood, welkom! Mooie plekjes hoor!

Een zwarte?
.Ik wist toen al dat Fax niet zo'n fan was van plassen...dus wat zou hij gaan doen...