Ik zou daar niet gerust op zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) daNiielle_ schreef:@ Tita; Dat je 'realistisch' bent is goed, maar gebruik wel even normale prijzen.

*
Leeuwnie schreef:maikeltje schreef:Komt jouw paard daar helemaal alleen te staan?
Lees het topic maar eens goed door. Aan het weiland van het paard grenzen andere paardenweilanden.
Jongens, de TS heeft zich prima voorbereid. Ik zou er voor gaan, hoor meid!
maikeltje schreef:Da's mooi, komen die bij haar paard in de wei? Of mag ie alleen toekijken hoe de andere paarden spelen?
Da's wel even een wezenlijk verschil.
) die komt hoogstwaarschijnlijk, wél bij haar op de wei te staan 
maikeltje schreef:En die mest komt wel goed? Ze rekent erop dat de staleigenaren daar wel wat op weten. Maar je moet zulke dingen vantevoren geregeld hebben. Hooi en stro in de straat? Mooi, maar wie gaat het halen? Dit soort dingen moeten vantevoren goed afgesproken zijn.
Wie ruimt de poep op in de bak en de paddock? Dat moet iedere dag bijgehouden worden anders slibt die bak dicht. Bijbaantjes EN paard EN school EN huiswerk, ik ben benieuwd........Ik geloof niet dat ze beseft wat er echt bij komt kijken.
Uiteraard wordt goed besproken, hoe en wat. En omdat ze zelf een aantal jaren paarden hebben gehad, weten ze wel waar ik mest kwijt kan. 
Ze zal niet de hele dag op de bak staan. En dan is de poep er na een kwartiertje echt wel uit!
Kingsley2 schreef:D je hebt al muesli van Pavo voor van af 8,95 tot 12,95 en je hebt nature best is ook 9,95. Je moet gewoon naar de aanbiedingen kijnken en dan gelijk 2 of drie zakken nemen wel even naar de datum kijken. Ik weet niet of je een hano of een welkoop of boerenbond in de buurt hebt. maar in ieder geval bij de Hano zijn het deze prijzen. Havens hebben ze ook en die is indd duurder maar nature best is net zo goed is mij geadviseerd.
Bij de dierenspeciaalzaak hebben we wel meer keuze in merken
Citaat:Wie ruimt de poep op in de bak en de paddock? Dat moet iedere dag bijgehouden worden anders slibt die bak dicht. Bijbaantjes EN paard EN school EN huiswerk, ik ben benieuwd........Ik geloof niet dat ze beseft wat er echt bij komt kijken.

) Citaat:Ik zie het probleem niet zo
Man, je paard vlakbij je huis ge-wel-dig! Ik vind TS maar een bofkont Welshcobfan schreef:Vaak loopt het wel los als het paard er eenmaal is