's Winters altijd binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: 's Winters altijd binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:21

Haha! Haha! Haha!

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:50

Bij ons is dit in de winter helaas precies hetzelfde.

Daarom ga ik eigenlijk elke dag 2 keer , een keer om hem los te gooien in de padock of in de stapmolen en een keer om hem te rijden.
Is soms wel wat vroeger opstaan 's ochtens maar dat heb ik er wel voor over.
Verder kan ik als hij in de padock of molen loopt in de kantine wel alvast iets voor school doen.

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:52

die van ons kunnen elke dag buiten. als je daar geen morgelijkheden voor zou hebben zou ik zo vaak mogelijk even naar buiten, wandelen of grzen laten

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:57

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:46

ik vind dat een paard niet op stal hoort, er zijn paarden die met 's nachts op stal staan geen problemen hebben, maar ik vind 8 uur vrije uitloop per dag wel echt een minimum. omdat onze paarden op de vorige stalling dagelijks 10 uur buiten konden zijn we verhuisd, ze lopen nu 24/7 op een mega groot weiland in kuddeverband, hebben altijd ruwvoer en een liksteen tot hun beschikking en zijn nog nooit zoveel 'paard' geweest.

modder hebben wij hier helemaal niet, alleen bij het hek staat na flinke regen een plasje, maar dat mag geen naam hebben. ik vind het perfect.

stalarrest in de zin van 'altijd op stal tenzij de eigenaar komt om te rijden of het dier eruit te laten' vind ik bijzonder paardonvriendelijk.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:38

classeygurl schreef:
Bij ons is dit in de winter helaas precies hetzelfde.

Daarom ga ik eigenlijk elke dag 2 keer , een keer om hem los te gooien in de padock of in de stapmolen en een keer om hem te rijden.
Is soms wel wat vroeger opstaan 's ochtens maar dat heb ik er wel voor over.
Verder kan ik als hij in de padock of molen loopt in de kantine wel alvast iets voor school doen.

Zo dat het je zo slim opgelost! Super hoor.

goodolded

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:49

Mijn paard komt met zijn merrie nog steeds in de paddock. Al is het maar 4 uurtjes per dag met slecht weer, op stal staan ze bijna nooit de hele dag.