Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ik denk dat de tips over andere huisvesting niet het probleem waren, maar meer het feit dat mensen de TS een dierenmishandelaar noemen. Daar bereik je ook niets mee (eerder het tegenovergestelde).
Maar goed, back ontopic.
Betteke schreef:een topic over hoe je een stal van je paard op kan leuken is toch niet echt een reden voor dierenmishandeling. zo'n oordeel bedoelde ik dus en vind ik echt heel erg jammer.Een dierenmishandelaar is ze in feite ook.Als je ook maar enig idee hebt hoe het wezen paard in elkaar steekt, dan haal je het niet in je hoofd om zo'n topic te starten.
Hollybolly schreef:Ir111 schreef:daar gaan we dus weer, iedere keer als ik zoiets meld begint er wel iemand met dat mn paard de stal niet uitkomt. nee, ze komt de stal niet uit maar ze heeft een hele ruime box dus het is niet zo heel erg. ik zou het ook liever anders gezien hebben maar dat gaat nu even niet.Begrijp ik goed dat je paard dus 3 dagen per week de stal niet uitkomt?
RockyLover schreef:En inderdaad, waar een wil is, is een weg, maar dan moet die wil er wel zijn
Ir111 schreef:Hoe moeilijk is het om een verzorger te zoeken? Of een stal waar het paard gewoon naar buiten kan? Of meer tijd maken? Of als dat allemaal niet kan het paard verkopen?
Sorry hoor, maar een weg creeer je of die nou makkelijk is of niet.
Wie zegt er dat ik wel een makkelijke weg heb?
Ir111 schreef:Wie zegt er dat ik wel een makkelijke weg heb?
VeerenAshley schreef:Ik vraag me af wat je vindt van een bijrijder, TS? Dat is al meermalen gesuggereerd, en dat zou toch voor iedereen goed zijn: voor je paard vanwege de extra beweging, voor jou vanwege je tijdgebrek, en voor de bijrijder vanwege de lol.
En wie weet kent zo'n bijrijder wel ergens een weiland waar je paard af en toe op kan staan, of kent hij/zij wel iemand met een paardje dat ook alleen is, zodat ze af en toe een samen kunnen staan? Je weet het nooit, viavia loop je soms tegen leuke dingen aan waar je in eerste instantie niet aan had gedacht.
En wat zeggen de mensen waar je paard nu staat als je ze uitlegt dat het beter voor een paard is om met andere paarden buiten te staan? Vinden ze dat onzin, of gaan ze dan misschien met je meedenken aa een oplossing?