Eddyy schreef:Je hoeft ze idd niet echt vaak te wassen, Ik bedoel bij hengsten in het wild ofzo wordt het toch ook nooit gewassen? en dan gebeurt er toch ook niks?![]()
ff een paar posten terug lezen, dat verschoont zich atomatisch bij het dekken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eddyy schreef:Je hoeft ze idd niet echt vaak te wassen, Ik bedoel bij hengsten in het wild ofzo wordt het toch ook nooit gewassen? en dan gebeurt er toch ook niks?![]()
Lara_Silver schreef:Ik zie mezelf echt al staan, wat als er iemand aan komt? Ik zou me zo schamen! Sta je daar fijn met pielemans van je paard in de hand, ''leg dat maar eens uit!''
Lijkt me toch wel duidelijk, je bent hem aan het wassen om je paard geen ontstoken penis te laten hebben
Marjolein_18 schreef:Ik zie het nu he-le-maal voor me he. Straks houden we nog een wedstrijd voor de schoonste pielemans. Die krijgt de schoonheidsprijs.
Marjolein_18 schreef:Ik zie het nu he-le-maal voor me he. Straks houden we nog een wedstrijd voor de schoonste pielemans. Die krijgt de schoonheidsprijs.
Noetanchamon schreef:Wat ik me serieus afvraag is dat je voor honden (reuen) een speciale voorhuidcleaner kan krijgen waarmee je alles goed kunt reinigen.
Zou er ook niet zoiets zijn voor paarden
philipoom schreef:Noetanchamon schreef:Wat ik me serieus afvraag is dat je voor honden (reuen) een speciale voorhuidcleaner kan krijgen waarmee je alles goed kunt reinigen.
Zou er ook niet zoiets zijn voor paarden
Zou ik eens informeren bij de paardendrogist
en ja, daar ben ik dan wel een beetje vies van
Noetanchamon schreef:Ik ook niet, maar Djowy had een heel mooi schone koker en piemel....
Maar die van Gran is zoooooo smerig![]()
en ja, daar ben ik dan wel een beetje vies van
Noetanchamon schreef:niet banketstaaf maar zakken vullen?