Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en wel met 25.€ per maand, per 1 nov betaal ik dan voor een pony 195.€ per maand stal geld en voor paard 250.€
moet nu een goedkoper alternatief zien te vinden, ik trekt het niet met deze bedragen. baal er behoorlijk van.
Karianne12 schreef:Helaas is per 1 oktober ook bij ons het stalgeld omhoog gegaan, betaal nu € 335,- voor een box exclusief buitenzetten molen etc...
ook omdat het stro duurder is geworden ma volgens mij komt het stro wat wij hebbe uit polen en kost het dus geen drol ook niet zulke goede kwaliteit helaas...
wat veel geld ik betaal nu zo'n 125 euro per maand incl stro, hooi, voer we hebben kleine binnenbak en buitenbak geen molen of wat dan ook en weekendvoederdienst 3x in het jaar. Maar wat voor stal is dat wel niet dan

Karianne12 schreef:Helaas is per 1 oktober ook bij ons het stalgeld omhoog gegaan, betaal nu € 335,- voor een box exclusief buitenzetten molen etc...
sabje19 schreef:Ze zijn bij ons door slecht hooi kwaliteit bij ons overgegaan op voordroogkuil. En ook hierbij hebben ze nog geen prijsverhoging gedaan. Zelfde verhaal als voor het stro.

naiade schreef:sabje19 schreef:Ze zijn bij ons door slecht hooi kwaliteit bij ons overgegaan op voordroogkuil. En ook hierbij hebben ze nog geen prijsverhoging gedaan. Zelfde verhaal als voor het stro.
voordroog kuil is goedkoper om te laten maken dus op zich maakt dat ook niet veel uit.
naiade schreef:mijn man heeft het nagevraagd en stal eigenaren moeten minstens 3 maanden vooraf aan geven als de prijs omhoog gaat dus jullie kunnen bezwaar maken maar hoor wel dat het op heel veel stallen omhoog gaat.
In principe ben ik het daar dus ook niet mee eens, maar ja wat doe je eraan. Andere stal zoeken is zeker een optie, gezien er bij ons op stal nog meer dingen spelen waarmee ik het lichtelijk niet eens ben... Alleen is die stap zetten toch wel ontzettend lastig.
Maar ik sta aan de rand van Den Haag/Wateringen. Faciliteiten: 2 binnenbakken 20x40m, springwei van ong. 60x50m, buitenbak ong. 20x40m, overdekte stapmolen, spuitplaats, solarium, onbeperkt lessen, incl. hooi, stro (vlas voor mij), voer en uitmesten.