http://www.mijnalbum.nl/Album=DOA8GZT4
hebben ze het naar hun zin of hebben ze het naar hun zin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
??? Jouw zogenaamde 'niveau' op deze manier zou ik niet eens willen hebben als ik op zo'n manier met mijn paard om zou gaan!!
. We hebben niet allemaal dezelde doelen in het leven en gelukkig maar.
Sportstar schreef:Ik heb helaas veel slechte ervaringen met sport paarden in de wei. Gescheurde hoeven vast in het draad noem maar op. Ook hier geld voor mij voorkomen is beter dan genezen. Liever houd ik mijn sport paarden uit de wij! Natuurlijk zijn er een hele hoop mensen die hier anders over denken en dit goed voor de geest van het paard vinden. Maar dit weegt in de praktijk vaak niet op tegen de fysieke schaden die de wij of los gooien aanricht. Wanneer men er van overtuigt is dit toch te doen bescherm uw paard dan zo uitgebreid mogelijk!
Met vriendelijke groet,
Robert.
.Citaat:Mijn vriendin en ik hebben samen 4 paarden waar van 1 grand pix dressuur paard 1 lichte tour paard 1 acht jarige elite (prok) Prestatie zz merrie met een goedgekeurde hengst als zoon (die met die stal benen) en een jonge 6 jarige die in het m loopt!
Citaat:Wij hebben deze prestaties weten te bereiken door altijd op het welzijn van onze paarden te letten. De paarden die in de wei konden gingen ook. Ook de merrie met de hengst (natuurlijk)
Wij hebben deze prestaties bereikt onder begeleiding van olypiche ruiters zo als Arjan Teeuwisen en Piet mooij. Welke volledig onze manieren goed keuren.
Citaat:Tegenwoordig word er door de FEI erg veel op gelet dat de paarden een happy athlete zijn!
Wie heeft het er nu bij het rechte end? Ik probeer mijn met bloed zweet en tranen verkeren informatie aan jullie over te brengen. Wanneer men hier niet voor open staat zal men altijd op een bepaalt niveau blijven hangen.
Sportstar schreef:Beste mensen,
Erg jammer dat er zo een aanstoot word genomen aan mijn berichten, ik vind het erg jammer dat er door bepaalde mensen pure indoctrinatie word gelegd op mijn opmerkingen ik word vergeleken met een beginnende spring ruiter van 13.
Ook is het erg jammer dat altijd de zelfde mensen die recreatie tijden aanstoot nemen aan opmerkingen van sport ruiters. Het reageren of gedragen als of er een minderwaardigheids complexs is. Omdat deze toppik ongelukken in de wei heet wil ik het graag hier toe beperken. Ik had gehoopt dat ik niet zo als sommige mensen moest gaan schermen met dure namen en paarden maar misschien overtuigt het jullie hoe ik mijn paarden zo goed heb kunnen houden om tot een bepaalde prestatie te komen.
Mijn vriendin en ik hebben samen 4 paarden waar van 1 grand pix dressuur paard 1 lichte tour paard 1 acht jarige elite (prok) Prestatie zz merrie met een goedgekeurde hengst als zoon (die met die stal benen) en een jonge 6 jarige die in het m loopt!
Wij hebben deze prestaties weten te bereiken door altijd op het welzijn van onze paarden te letten. De paarden die in de wei konden gingen ook. Ook de merrie met de hengst (natuurlijk)
Wij hebben deze prestaties bereikt onder begeleiding van olypiche ruiters zo als Arjan Teeuwisen en Piet mooij. Welke volledig onze manieren goed keuren.
Tegenwoordig word er door de FEI erg veel op gelet dat de paarden een happy athlete zijn!
Wie heeft het er nu bij het rechte end? Ik probeer mijn met bloed zweet en tranen verkeren informatie aan jullie over te brengen. Wanneer men hier niet voor open staat zal men altijd op een bepaalt niveau blijven hangen.
Jullie schijven zo veel maar zeggen eigenlijk zo weinig.

Is te moeilijk
runningkawa schreef: