Royallady schreef:@TS, heb je al een andere stal gevonden?
Ben ik eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Royallady schreef:@TS, heb je al een andere stal gevonden?
Maar10e schreef:nee nog geen andere stalling gevonden.![]()
wel bij een aantal stallingen georrienteerd hier in de buurt maar allemaal niet naar mijn zin.
op zich sta ik hier best maar het is gewoon veel te duur!
ik wil ook niet te ver afwijken van het supergrote bos(waar ik minimaal 2 keer per week in rij
) en duinen.
Breghje schreef:Maar10e schreef:nee nog geen andere stalling gevonden.![]()
wel bij een aantal stallingen georrienteerd hier in de buurt maar allemaal niet naar mijn zin.
ik wil ook niet te ver afwijken van het supergrote bos(waar ik minimaal 2 keer per week in rij
) en duinen.
Ik kan het me heel goed voorstellen, maar dan wordt het wel moeilijker om een goedkopere stalling te vinden. Een kopie van waar je nu staat zal er niet te vinden zijn. Misschien een idee om een derde mee te nemen, die jou stalling iets afstandelijker bekijkt en vergelijkt met anderen? Dan krijg je een ander inzicht, en dat wil nog wel eens helpen.
En kijk anders eens heeeel diep in je eigen hart. Wíl je wel weg? Ook al sta je (veel) te duur, als je het op kan brengen en je bent er tevreden mee.... kan je toch gewoon blijven staan?
Maar10e schreef:nee nog geen andere stalling gevonden.![]()
) en duinen.
Maar10e schreef:heel diep in mijn hart wil ik ook niet weg.![]()
ik heb een super leuk stalmaatje + paardje.![]()
en ik sta op een super plek.![]()
laatst een gesprek gehad met de eigenaar. we zijn er over uitgekomen dat wij voor het weiland zorgen en hij voor de buitenkant stal en buitenste omheining. dat scheelt al een stuk.
een aangezien er weinig bijzonders in de buurt is waar ik wel wil staan blijf ik denk ik maar.