Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lilian__ schreef:En als de wei slecht is zou ik ze binnen laten staan.
runningkawa schreef:Wel grappig dat er genoeg mensen in de randstad, die buiten staan belangrijk vinden ook een goede plek kunnen vinden.
Terwijl andere waar je tussen de regels door leest het nut van elke dag buiten niet zo vinden, roepen, dat kan niet in de randstad
nickyu schreef:Miss_Favre slechts ter info ..hoe groot is die paddock
RanouK schreef:, er zijn genoeg pony's die extreem gevoelig zijn aan gras en dan zie je mensen het ''arme'' dier gras voeren en de eigenaar kan later een rekening krijgen van de DA.
Ik vind het niet zielig, stevige rassen kunnen er tegen en voor veel dieren is een kaal stuk beter dan een vol of ganse dag op stal staan.
Je mag dingen best eens uit een ander perspectief bekijken.
moonsparkle schreef:Ik zie hier ook langs het spoor soms 3 paarden op een stukje van ik denk 3 bij 2 ofzo ( kan niet goed schatten). Dat stukje is ook 1 en al modder. Volgens mij hebben ze wel een dakje om onder te staan maar ik vind het gedeelte gewoon te klein.
runningkawa schreef:ER zit ook nog wat tussen in....
runningkawa schreef:IIk heb het niet over je opbouwen
Ik heb het over de post dat je alleen maar paarden van 24/7 stal hebt en 24 uur buiten
daartussen zitten ook nog veel paarden