Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) koop ik hem de lol is mij wel 100 eurie waard
Die kan ik dus lekker laten hangen opstal haha. 

pff mag wel eerder bij mijn werk weg gaan hahahaha.. een voordeel als ik die zak achter mijn paard hang ben ik wel snel op de club.
ifever schreef:ik snap het van de mensen wel dat ze er over klagen, maar heb begrepen dat aan de hoofdweg een stal zit wat nu een onwijze manege is geworden. maar die omwonende hadden al geprotesteerd dat het er zou komen maar toch mocht het van de gemeente.. maar ik vind dat ze dan eerst die stal maar is moeten aanspreken. want ik snap wel als er 10 paarden voor je deur poepen dat je dr letterlijk en figuurlijk schijtziek van wordt.
)

slimmerik schreef:Hier zijn duidelijk de "goeden" het slachtoffer door de daden van de "kwaden".
jrxs4all schreef:Je kunt tegen een wijziging van de APV een bezwaarschrift indienen bij de gemeente. Ik zou het zeker doen en dan met een aantal mensen samen.
BlueStar schreef:100 euro voor zo'n poepzak? Ja dat betaal ik onder 1 grote voorwaarden.
De verkoper, gaat mijn pony aan het halster (in een goed gesloten binnenbak) alleen de poepzak omdoen, daarna proberen een normale stap, draf en galop eruit zien te krijgen.
Als de zak dat heeft overleeft (of de verkoper) koop ik hem de lol is mij wel 100 eurie waard
?
wahhaa ja letterlijk ja