Ik vind het gewoonweg ontzettend zwak van je om het op een forum te plaatsen waarvan je weet dat wij daar ook op zitten... 
heb dan zoveel lef en zeg het recht in onze gezicht...
ik vind het niet normaal dat je mij afschilderd als een of ander verwend nest dat z'n paard verwaarloosd en niet weet wat verantwoordelijkheidsgevoel is... 
er zijn genoeg mensen die mij kennen op bokt en dat weet je ook dondersgoed... en toch plaats je het,
zou jij het leuk vinden als ik jou zwart zou gaan lopen maken hier op bokt, terwijl er ik weet niet hoeveel mensen je kennen??
Ja en idd, als je het dan toch plaatst, wees dan niet zo laf, en plaats het gewoon onder je eigen naam!
ik reageer toch ook gewoon onder mijn eigen naam?
maar nee, bang dat je 'goede naam' eraan gaat? 
ik ben niet de enige die onplezierig bij je weg is gekomen, kan er zo nog wel meer opnoemen...
En ja het paard zal het er zeker beter krijgen, hij komt er teminste lekker de hele dag uit!
wat bij jou niet het geval was.. ja een uurtje in de molen.. nou poe daar kunnen ze goed hun energie kwijt.
en dan nog vind je het raar dat ie de stal helemaal sloopt...
dat arme beest kon gewoon z'n energie niet kwijt.
en daar is natuurlijk niet alles mee opgelost maar wel grotendeels!
dus stukken beter gelukkig voor haar 
Ik heb helemaal geen zin in ruzie en om dit uit te vechten op bokt... 
ik hoop dat we het nog enigsinds uit kunnen praten en in de toekomst gewoon nog door een deur kunnen..
wat nu op het moment even niet het geval is als het aan ons ligt...
nee ik ben echt even helemaal spraakloos......echt... had zoiets niet achter je gezocht
.....
en nou mag er om mij (graag!!) een slotje op, want ik heb geen zin om dit nog verder openbaar uit te spreken/op te lossen of zoiets dergelijks.....