wat moet ik in godsnaam hiermee aan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meryl

Re: wat moet ik in godsnaam hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:49

Wat vervelend dat dit zo is gelopen, ik hoop dat jullie er samen nog uit komen
Laatst bijgewerkt door Meryl op 20-02-07 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:51

ik verzin zoiets iig niet Knipoog
en zal zoiets ook zeker niet op een site plaatsen waar je weet dat diegene het toch lezen..... plaats het dan niet, of ergens anders waar ik niet zit..
maargoed kan er nu al niks meer aan veranderen

en idd, ik hoop ook dat we er nog uit kunnen komen.......

Seranolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:13

hm. ik lees het net? ik vind het heel heeel raar. ik ga me er nit mee bemoeien maar toch.

deprimuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 19:09

iemand schijnt hier te weten om wie het gaat.

Ik hoop echt dat ik alles verzonnen heb Angela. En denk je echt dat ik dit doe om jou zwart te maken. Als ik dat zou willen doen zou ik veel meer ellende neerzetten die ik expres achterwege heb gelaten. Bovendien was het dan veel effectiever geweest met mijn eigen account en jou naam erbij..
Ik ben echt niet de enige die dit verhaal heeft 'verzonnen'.

Ik heb veel aan dit topic gehad en wil jullie nogmaals bedanken voor de ondersteuning. Ik hoop echt dat het paard het nu beter krijgt daar.

Ik heb ze meerdere keren uitgenodigd om om te tafel te gaan zitten. En de 'rotsfeer' waar jij het over hebt, is iets waar alleen jij last van hebt gelukkig. Ik hoop dat je het daar beter naar je zin hebt.

Rietta: Ik heb ze daar ook heel erg voor bedankt en heb er meer als genoeg voor terug gedaan. Jij kent het verhaal voor nog geen 10% en kom maar eens langs als je mijn verhaal wil horen.

Dit was een uiterste noodsprong die ik echt niet had gemaakt ik iets beters kon verzinnen.

Als jullie mij nu haten, ik vind het best..
maar bedenk dat iedereen zijn versie heeft.. Ik heb echt veel dingen achter gehouden omdat ik dat te prive vind en niet relevant, maar het speelt allemaal mee...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:21

Ik vind het gewoonweg ontzettend zwak van je om het op een forum te plaatsen waarvan je weet dat wij daar ook op zitten...

heb dan zoveel lef en zeg het recht in onze gezicht...
ik vind het niet normaal dat je mij afschilderd als een of ander verwend nest dat z'n paard verwaarloosd en niet weet wat verantwoordelijkheidsgevoel is...
er zijn genoeg mensen die mij kennen op bokt en dat weet je ook dondersgoed... en toch plaats je het,
zou jij het leuk vinden als ik jou zwart zou gaan lopen maken hier op bokt, terwijl er ik weet niet hoeveel mensen je kennen??

Ja en idd, als je het dan toch plaatst, wees dan niet zo laf, en plaats het gewoon onder je eigen naam!
ik reageer toch ook gewoon onder mijn eigen naam?
maar nee, bang dat je 'goede naam' eraan gaat?

ik ben niet de enige die onplezierig bij je weg is gekomen, kan er zo nog wel meer opnoemen...

En ja het paard zal het er zeker beter krijgen, hij komt er teminste lekker de hele dag uit!
wat bij jou niet het geval was.. ja een uurtje in de molen.. nou poe daar kunnen ze goed hun energie kwijt.
en dan nog vind je het raar dat ie de stal helemaal sloopt...
dat arme beest kon gewoon z'n energie niet kwijt.
en daar is natuurlijk niet alles mee opgelost maar wel grotendeels!
dus stukken beter gelukkig voor haar Lachen

Ik heb helemaal geen zin in ruzie en om dit uit te vechten op bokt...
ik hoop dat we het nog enigsinds uit kunnen praten en in de toekomst gewoon nog door een deur kunnen..
wat nu op het moment even niet het geval is als het aan ons ligt...
nee ik ben echt even helemaal spraakloos......echt... had zoiets niet achter je gezocht .....
en nou mag er om mij (graag!!) een slotje op, want ik heb geen zin om dit nog verder openbaar uit te spreken/op te lossen of zoiets dergelijks.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:27

On het beest uit zijn stal te krijgen moet je er wel naar toe Magic lover........... en ik geloof dat het daar aan schortte

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:30

tuurlijk moet dat.
en ik ga/ging er ook wel na toe... en ik geef best toe dat ik wel eens niet ging,
maar geen week niet zoals hier beweerd werd.....
want dat is gewoon volslagen onzin... Verward
nouja ben blij dat ik nu iig een stal heb gevonden waar ze wel lekker overdag buiten komt. Ja
en daarom ga ik ook echt wel heen hoor.. ookal komt ze heel de dag buiten...
alleen al omdat het een stuk gezelliger is daar, wou dat ik die keuze al vele maanden eerder had gemaakt!
had een hoop gedoe gescheelt... maar helaas kan je de tijd niet meer terug draaien..

deprimuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 19:34

Je hebt het door KiWiKo..

Ik heb inderdaad 1 keer eerder een pony weg gestuurd omdat die enorm stond te weven en ik dat als 'gevaar' zag voor de rest.

Als het dier daar buiten komt zonder dat je er heen moet is dat goed voor haar. Ik heb ook gevraagd of jullie hier op konden letten.

Ze komt hier in de winter 1 uur in de molen en voor de rest spelen ze wat in de bak, maar daar doe ik ze niet elke dag allemaal zelf in.. sorry

In de zomer staan ze in het land, doe ik ook elke dag. Het land was alleen afgelopen periode te nat..

Ik hoop echt dat jullie het daar naar je zin krijgen. Dat je nu hier zo tegenin gaat wordt het niet beter van. Het topic was al mooi aan het zakken en er waren weinig mensen die wisten dat het om jou ging volgens mij..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:39

Ik in iedergeval niet...

en ik vind dat als je een pensionhouder hebt die jouw verantwoordelijkheden op zich neemt omdat jij het af laat weten, dat je dan eerder dankbaar dan boos moet zijn.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:40

je heb zelf het topic weer opgehaald op 18 feb.....
laaste bericht was toen op 6 feb ofzo..

ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat ik mezelf mag verdedigen als ik zo word afgekraakt hier,
en er dan ook nog eens dingen verdraaid worden of onwaarheden worden verteld...
dan maakt het mij niet uit dat het topic al 3 week oud is...

en idd, het paard word daar lekker buiten gezet en binnen gezet,
maar dat is voor mij nog geen reden om 'even' een week (bvb) niet heen te gaan....

nouja we hebben hier nog wel contact over.....(en niet over bokt....)
en het loopt al veel te erg uit de hand als de bedoeling was...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:47

Magiclover heeft zichzelf bekend gemaakt, de TS heeft geen naam, woonplaats, naam van paard of de naam van je moeder laten vallen Magiclover. Dit heb jij helemaal zelf gedaan.

TS heeft zelfs een schaduwaccount aangemaakt om het enigsinds onbekend te houden dat het om jou ging.

En ja, er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en uiteraard ben je niet blij. Maar ik kan me niet voorstellen dat TS dit heeft verzonnen, dan zou ze haar goede naam als pensionhouder ten grabbel gooien. Daarnaast zou haar hele stal vanzelf helemaal leeglopen, wat volgens mij ook niet gebeurd.

En een rotsfeer op stal is in mijn ogen NOOIT een excuus om je paard maar aan zijn lot over te laten. Dan pak je je biezen en ga je ergens heen waar het wel gezellig is.

Verder hoop ik voor jou dat je het naar je zin gaat krijgen op je nieuwe stal en dat daar de sfeer wel goed is, anders begint het verhaal van voor af aan Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:54

nou het word/is anders behoorlijk leeg al daar op stal Lips are sealed

En ja.. ik ben teminste niet zo laf om onder een SA te antwoorden...
had gekunt maar nee...
ik wil ook best toegeven dat ik in sommige dingen fout was etc....
ben ook maar een mens... die ook nog eens veel moet leren..

tuurlijk heeft ze ook niet alles verzonnen, dat geef ik best toe!
maar sommige dingen worden gewoon zo verdraaid, dat het lijkt alsof ik alles fout doe en ik niet goed voor mijn paard (kan) zorg(en) enz...
en wie heeft het erover dat ik mijn paard aan zijn lot overliet?
daar versta ik onder als je dagen/weken niet komt en er nooit meer naar om kijk of weet ik wat...
nou kom ik eens om de dag, of elke dag ofzo, en dan is het nog niet goed, dan krijg ik alsnog te horen dat het paard te weinig aandacht krijgt...

ik hoop ook echt dat ik het nu wel goed naar mijn zin krijg... maar dat zal vast goedkomen Ja

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:00

Een paard heb je niet voor 4 of 3 dagen in de week, maar voor iedere dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar Knipoog

Ik snap het ook best wel dat het niet leuk is om dit zo te lezen, maar je moet toch toegeven dat niemand hier wist dat het om jou ging voordat je jezelf bekend maakte? Knipoog Je had ook de telefoon kunnen pakken, om rectificatie kunnen vragen en daarna pas kunnen posten. Of ook een SA aanmaken, wat dat betreft ben je wel mans genoeg om jezelf te verdedigen onder je eigen naam Lachen

Maar even kort door de bocht gezegd, dat jij om de dag komt, wie zette dan je paard buiten als jij de dagen er niet was? Of stond je paard dan gewoon in zijn stal en verder niks? Ik zou je adviseren om toch voor de dagen dat je niet gaat er iemand bij te zoeken, dan komt hij er iig iedere dag uit, dat hoort zo!

Ik ga ook niet 7 dagen per week naar mijn paard ( deze week toevallig wel omdat mijn bijrijdster ziek is ) maar er is altijd iemand, ook als ik er zelf niet ben. Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:06

ik heb wel een aantal reacties gelezen van mensen die dondersgoed weten over wie het gaat...
dus dan maakt het mij al niet meer uit of ik onder mijn eigen reageer of onder een SA..

Ja en idd dan stond het paard gewoon op stal...
eerder ging het altijd naar buiten en werd het gewoon buiten gezet, natuurlijk moet je dan ook nog wel elke dag heen, dat is dan misschien ook wel een fout van mij.

Nu heb ik iig een gezellige stal, het paard word buiten en binnen gezet, als ik dat niet kan of niet doe.
maar daarom zou ik alsnog wel heen gaan....

nouja ik hoop iig weer een goeie, nieuwe start te maken.
en als het aan mij ligt komt dat helemaal goed....... Ja

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:09

Heel veel succes! Lachen Misschien was dit gewoon niet de juiste plek voor jou, ik denk dat we het daar maar op moeten houden! Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:10

Ik denk het ook ja.... Ja

iig fijn dat ik ook mijn kant van het verhaal heb kunnen toelichten.. en hoop dat we er nu gewoon over op kunnen houden... het heeft nou wel weer lang genoeg geduurd, het is nu verleden tijd.. klaar...

we hebben nu gewoon een nieuwe start gemaakt, en dat gaat helemaal goedkomen OK dan! Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:12

Hoop dat jullie er op een goede manier uit kunnen komen, ze bedoelde het vast niet zo kwaad Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:13

ik hoop het ook... hou hélemaal niet van ruzie oid...
dus hoop dat het gauw weer gewoon goed opgelost is Ja

maar dan nog vind ik het niet leuk van haar.....
maargoed... dat is ondertussen wel duidelijk geloof ik.. Ja
en nu langzamerhand wel tijd voor een slotje dacht ik.... Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:12

De TS heeft er bewust en in overleg met de moderators voor gekozen om dit verhaal onder een SA te plaatsen. Ze zat met een probleem waar ze graag advies van andere bokkers over wilde hebben, maar wilde tegelijkertijd de eigenaresse die ook een bokker is niet beschadigen. De eigenaresse heeft besloten om onder haar eigen naam te reagerenen heeft haar kant van het verhaal kunnen doen. De TS heeft een oplossing, beide kanten van het verhaal zijn nu bekend en het lijkt mij een prima moment voor een slotje.