Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Zeg ik dat dat paard waardig is, waar staat dat?
Doe niet meteen zo aangebrand zeg
Juist omdat paarden graag buiten staan vooral die dat gewend zijn, zullen ze ongezond in de natte drek blijven staan en niet de droge stal kiezen.
Ik vind dan de stelling, ze kunnen toch droog naar binnen dan niet kloppen.
Dat zal een paard niet snel doen.
Als er dan in de wei verder geen droog plekje te vinden is, dus alleen de stal maar droog is, vind ik het niet paardwaardig.
Citaat:En natte gedeeltes waar je voert kun je ophogen.
Ja kost wat, maar je paard tot aan de knieën in de blub kan imo niet.
Citaat:Als er dan in de wei verder geen droog plekje te vinden is, dus alleen de stal maar droog is, vind ik het niet paardwaardig.
NatasjaM schreef:Ik weet vrij zeker dat de mensen die de DB gebeld hebben mij persoonlijk kennen en vindt het daarom dubbel laf dat ze niet gewoon mij persoonlijk hebben aangesproken als zij vinden dat er iets niet in de haak is op mijn weiland.
NatasjaM schreef:Maar goed, sommige mensen weten het altijd beter dan anderen en dat geldt vooral voor mensen met geld of mensen die ouders hebben met geld. En aangezien ik geen van beide heb en hard moet werken voor mijn centjes, ben ik trots op mijn eigen weiland, blubberig of niet.
draumpje schreef:lijkt me trouwens ook wel zo netjes om elkaar niet te gaan uitmaken voor dingen (zoals de opmerking blond etc )
past niet echt in een discussie thuis al willen we die volwassen en redelijk houden