ankyy schreef:weet ik niet
Waarom reageer je dan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ankyy schreef:weet ik niet
maar dat doet die af en toe. niet echt zo vaak,
Appel en wordtel zijn favoriet! Ze krijgt ze niet vaak, maar ze doet er ook erg lang mee. We hebben de houden goed vrij hangen, dus is het moeilijk om eraan te likken voor d'r. Soms zet d'r tanden erin, maar meestal kost dat teveel moeite
Nu krijgt ze soms een stukje gewoon als snoepje, komt dat ding tenminste op... Tolstoj schreef:Die van mij heeft hem binnen een vloek en een zucht weg.
3 keer
geprobeert en hij ze steeds sneller op. Volgens mij helpt het dan ook
niet meer echt tegen de verveling. Dat doen we dus niet meer. Zoutblok
doet hiij niets mee.

Kenzo12 schreef:Die van mij vinden ze alleen lekker als hij met wortel-appel etc smaak is. Maar ze doen er wel redelijk lang mee, soms hebben ze ineens zo'n bui dat ze super lang helemaal gek zijn op dat blok, en dan laten ze het weer een tijd liggen maar heb er een mooie houder voor in de stal, dus wordt nooit echt vies ofzo
gekkeils schreef:Mijn paard ook niet, ik zoo lang zitte zeure om zon ding, dus die houder gekocht + 2 smaken. hij raakt m alleen aan als ik m uit mijn houderhaal dat ie er zo in kan bijten
zorry foutje, (als je neit begrijpt waar ik het over heb kijk dan naar me vorgie reactie) Ik heb namenlijk liksteen voor mijn paard...