Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:nou ja,bij deze een open vacature...
wie wil mijn 5 ruinen (oke 4 ruinen en 1 hengst) hun pielie schoon komen maken,en ook voor het evt paringsseizoen,van te voren even komen schoonmaken![]()
betaling..uuuhhhh,rondje op maestro zitten ???
(ik moet me netter gaan gedragen ,ik moet me netter gaan gedragen,ik moet me netter gaan gedragen ,ik moet me netter gaan gedragen![]()
)
Onyx88 schreef:Maartje1990,
Lees eerst eens goed voordat je in het wilde weg dingen gaat zeggen. Ik heb nooit wat over schoonmaken met baby-olie gezegt. Ik heb er zelfs niet eens aan gedacht, haha!
Jou argumenten kwamen trouwens pas na mijn bericht. Ik vind het wel grappig hoor, dat je lomp bent, maar misschien moeten wij leren hoe we een paard zijn geslacht moeten wassen, maar een cursus begrijpend lezen, of uberhaupt lezen, is voor jou wel een goede optie.
Maartje1990 schreef:Citaat:Gezien dat feit ook maar een vraagje richting jou:
- Waarom kies jij ervoor geslachtsdelen te reinigen met Badedas. Badedas is een douchegelen NIET bedoeld voor het reinigen van geslachtsdelen.
Badedas (zoals ik al eerder zei, maar waar jij dan overheen gelezen hebt) staat erom bekent dat ze een desïnfecteerende werking heeft. dus is wél geschikt om geslachtsdelen mee te reinigen.
Maartje1990 schreef:ach als je mij niet gelooft, vraag het dan na aan de mensen die écht proffesioneel zijn op dat gebied (jullie dus níet), vraag het na aan dokters dierenartsen, badedas ís desïnfecteerend en ís goed te gebruiken om hiermee de koker schoon te maken als je deze tenminste goed naspoelt!
kimmie261 schreef:nou ja,bij deze een open vacature...
wie wil mijn 5 ruinen (oke 4 ruinen en 1 hengst) hun pielie schoon komen maken,en ook voor het evt paringsseizoen,van te voren even komen schoonmaken![]()
betaling..uuuhhhh,rondje op maestro zitten ???
(ik moet me netter gaan gedragen ,ik moet me netter gaan gedragen,ik moet me netter gaan gedragen ,ik moet me netter gaan gedragen![]()
)
kimmie261 schreef:nikkiej_86 ik zit echt al heel wat jaartjes in de paarden,al meer jaartjes als dat de meeste hier oud zijn(hoe oud ben ik dan wel niet),en ik ga toch echt niet aan mijn paarden hun piel zitten,nooit gedaan,ook echt NIET van plan ooit te gaan doen,
![]()
daarnaast heb ik nooit dat mijn paarden hun piel laten zien,als ik bij ze ben,dus dan weer mijn vraag,hoe fluiten jullie dat ding naar buiten dan??
linda_arnold schreef:Leuk, dat één betweter het zo op gang houd
Maartje1990 schreef:linda_arnold schreef:Leuk, dat één betweter het zo op gang houd
niet dat ik me aangesproken voel ofzo, maar je zult het wel over mij hebben hé?
jullie zijn het gewoon niet eens met mijn argumenten (en ja soms heb ik wat te fel gereageerd sorry daarvoor) en dan wordt ik zo maar uit gemaakt voor betweter? omdat ik het beste met jullie paarden voorheb? het enige wat ik wil is het beste voor jullie paarden, en jullie doen of ik zojuist gezegt heb dat je ze moet gaan mishandelen ofzo!
in ieder geval (om toch wat vriendelijker te doen) sorry als ik wat fel reageerde, ik wil ook geen ruzie. maar ik blijf bij mijn eigen ideen als jullie het dan daar niet mee eens zijn, nou okee.
Citaat:niet dat ik me aangesproken voel ofzo, maar je zult het wel over mij hebben hé?
linda_arnold schreef:Leuk, dat één betweter het zo op gang houd