Tijdens buitenrijden oid snap ik het wel, net zoals in Delft, daar rijd ook de paardentram, daar hebben ze ook een poepzak [niet deze, een heel wat simpelere en ook mooiere] zodat niet iedere chinees die daar rondloopt meteen in de paardenstrond stapt, leuk welkom in Nederland als dat wel zo is. En idd de gemeentes die het niet willen. Of de trailers ..
Maar gewoon op stal etc. is het toch gewoon niet gezond man? Ik snap niet hoe een paard er geen last van kan hebben als ie rolt ofzo. En als hij gaat liggen, en er zit poep en plas in. Dan denk ik dat je flink wat te poetsen hebt onder de buik als je weer bij je paard komt. En dan kan je wel zo'n emmertje neerzetten, zoals op dat ene plaatje hier ergens in het topic .. maar denk niet dat een paard zin heeft om heel de dag boven een emmertje te gaan staan

En hoeveel paarden hebben ze getest? Misschien hebben ze 10 gemiddelde manegepaarden gepakt .. of hebben ze jonge dieren gepakt? of dieren die snel schrikkerig zijn? Maarja .. ik koop het niet voor mijn paard
Ik ga lekker stallen uitmesten .. verbrand je nog wat ook

dat verzin je toch niet werkelijk

alsof het de normaalste zaak van de wereld is
nee, niks voor mij, me paard zal er helemaal niet blij mee zijn