Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mynique schreef:Ik sta in Haarlem op een stal met 1 binnenbaan (20 x 40), 2 buitenbanen, losgooi/longeerbak (kan er per 2 longeren), land (2 uur per dag in de zomer) Mogelijkheid tot het laten uitmest van je stal (kan je ook zelf doen), kantine (die niet altijd open is), mogelijkheid tot het rijden van wedstrijden, trailerstalling (a 10 euro per maand).
Daar betaal ik 275 euro voor, ik mest zelf uit. Als je het laat doen, betaal je 25 euro per maand meer.
Uitrijmogelijkheden zijn er niet zo gek veel. Een parkje op 15 min stappen van stal en Spaarnwoude om ong. 30 min stappen.
mynique schreef:Ik sta in Haarlem op een stal met 1 binnenbaan (20 x 40), 2 buitenbanen, losgooi/longeerbak (kan er per 2 longeren), land (2 uur per dag in de zomer) Mogelijkheid tot het laten uitmest van je stal (kan je ook zelf doen), kantine (die niet altijd open is), mogelijkheid tot het rijden van wedstrijden, trailerstalling (a 10 euro per maand).
Daar betaal ik 275 euro voor, ik mest zelf uit. Als je het laat doen, betaal je 25 euro per maand meer.
Uitrijmogelijkheden zijn er niet zo gek veel. Een parkje op 15 min stappen van stal en Spaarnwoude om ong. 30 min stappen.
branco schreef:mynique schreef:Ik sta in Haarlem op een stal met 1 binnenbaan (20 x 40), 2 buitenbanen, losgooi/longeerbak (kan er per 2 longeren), land (2 uur per dag in de zomer) Mogelijkheid tot het laten uitmest van je stal (kan je ook zelf doen), kantine (die niet altijd open is), mogelijkheid tot het rijden van wedstrijden, trailerstalling (a 10 euro per maand).
FOG schreef:ik woon in friesland.
betaal 125 euro per maand + 8 euro p. maand voor biks.
all-wheather Z buitenbak met lampen en sproeiinstalatie, gewone buitenbak met lampen, longeerring, springwei, buitenspuitplaats en binnen spuitplaats.
paarden worden elke dag naar buiten (bij mooi weer) en naar binnen gedaan (behalve zomers, dan dag en nacht op het land)
word uitgemest, kuil enzo is gratis.
prima uitrij mogelijkheden