Ik kan proberen van morgen eentje te maken zonder zadel. 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kan proberen van morgen eentje te maken zonder zadel. 
ze is niet té mager, maar voor het mooie (mijn mening over het mooie
) heb ik ze liever wat voller, maar iets mooi vinden of niets is natuurlijk een kwestie van smaak! En ik blijf er bij dat je buiten dat erg mooie paarden hebt
Die erg goed verzorgd zijn. 
Lielle schreef:@miss_maya, Kijk, en dat snap ik dus totaal niet. Dit vind ik een mooie sportconditie, buikje/pens e.d. zitten toch gewoon in de weg met rijden? En ik neem aan dat ook een Haf lekker moet kunnen bewegen.
Phara, daar kan ik zo weinig over zeggen, maar dat lijkt er mooi uit te zien.
Maar vinden jullie mijn paarden dan mager? Want nu ben ik ook wel eens benieuwd
en ik vind geen een paard echt te mager. Ze zijn naar mijn idee allemaal in goede conditie. Alleen het paardje waar je op zit dat je 10 jaar bent zou van mij wel iets voller mogen zijn, maar dat is een foto uit 1985 als ik het goed begrepen heb dus dat lijkt me nu niet echt meer van toepassing 
!!
Ik doelde eigenlijk op de foto's die ik eronder heb geplaatst maar ik vind het wel erg leuk dat je die moeite hebt genomen. Ik ben het volkomen met je eens, ook wb die foto uit 1985 trouwens. Lielle schreef:Marcella, dank voor het doorworstelen van mijn profielIk doelde eigenlijk op de foto's die ik eronder heb geplaatst maar ik vind het wel erg leuk dat je die moeite hebt genomen. Ik ben het volkomen met je eens, ook wb die foto uit 1985 trouwens.
Wat ik zie zijn sportpaarden in topconditie waar je trots op mag zijn. Ik wil bij mijn 4 jarige ook haar ribben kunnen blijven voelen. Moet er niet aandenken dat ze "te dik" is en dat ze door meer spanning dan nodig is heeft staan op gewrichten etc. Ze moet (of ik wil) straks de sport en dat word dan al zwaar genoeg zonder al die extra kilo's
is ze niet geweldig op gewicht 
Yvonniej schreef:@ neonlight die eerste foto vind ik echt te mager. Vind jij, hoe magerder hoe mooier? En geldt dat dan ook voor jezelf?
Ribben zijn niet te zien op de eerste foto, wel te voelen. Dit is nu een duidelijk voorbeeld van arme bespiering. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat vanaf foto's moeilijk te oordelen is, zeker als het om arm bespierde paarden gaat.Neonlight schreef:Yvonniej schreef:@ neonlight die eerste foto vind ik echt te mager. Vind jij, hoe magerder hoe mooier? En geldt dat dan ook voor jezelf?
Die pony is echt niet te mager. Laat ik het nog sterker vertellen, op de 2de foto woog die pony maar liefst 5 kilo meer!Ribben zijn niet te zien op de eerste foto, wel te voelen. Dit is nu een duidelijk voorbeeld van arme bespiering. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat vanaf foto's moeilijk te oordelen is, zeker als het om arm bespierde paarden gaat.
De laatst opmerking van je vind ik persoonlijk erg l*llig, omdat ik zelf inderdaad mager ben en juist problemen heb om op gewicht te blijven. Mede door ziekte wordt dat niet beter.
Lielle schreef:Als jij het als een obsessie betitelt omdat ik (of NL) onze paarden niet graag te dik zien, zou ik het ook als een l*llige opmerking opvatten eerlijk gezegd.
Citaat:@ neonlight die eerste foto vind ik echt te mager. Vind jij, hoe magerder hoe mooier? En geldt dat dan ook voor jezelf?
Yvonniej schreef:Dat is geen opmerking dat is een vraag. en ik snap niet wat je er l*llig aan vind. Omdat sommige mensen geobsedeerd zijn door gewicht, zowel bij hun dieren/partner als bij zichzelf. Het was een vraag, geen opmerking! Goed lezen is ook een vak