Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:Klopt en ook al hebben die geen eigen paard, ze worden genoeg gevraagt.
Die hebben er wel 10 op een dag als ze zouden willen
Citaat:Sommige eigenaren interesseert het echt geen bal of hun bijrijder wel of niet kan rijden zolang ze maar geld zien.
Citaat:De klik moet er natuurlijk wel zijn maar aan de andere kant: er zijn veel paarden die superbraaf zijn tot er een ruiter opkomt die ze aan het werk zet, dan krijg je ineens wel protest. Ik wil niet zeggen dat het in jouw geval ook zo is natuurlijk maar je kunt niet zonder meer zeggen: die ruiter werd eraf gegooid dus ik reed hem beter. Misschien vroeg die man meer van dat paard dan jij en ging dat paard in protest.
CKdamour schreef:runningkawa schreef:Klopt en ook al hebben die geen eigen paard, ze worden genoeg gevraagt.
Die hebben er wel 10 op een dag als ze zouden willen
Dat ligt er maar aan in welke omgeving je woont hoor..

Citaat:of hoe je rijd?

)
)
Kimmie_Paard schreef:Ik woon in oosterhout en daar is het heel moeilijk om een verzorg paard te vinden! dat heeft er egt niks mee te maken hoedat je rijd:S

Kimmie_Paard schreef:verzorger moet betalen terwijl ze voor je werkt.. moeten jullie je baas ook betalen voor de uren dat je op kantoor werk voor hem doet?S
Kimmie_Paard schreef:Ik woon in oosterhout en daar is het heel moeilijk om een verzorg paard te vinden! dat heeft er egt niks mee te maken hoedat je rijd:S
runningkawa schreef:Ook ik heb altijd in Brabant gewoon en altijd voldoende te rijden gehad.
Vanaf het begin.
Maar ik ben wel altijd een aanpakker geweest.

Citaat:Maar dat om 11/ 12 uur thuis zijn, dat is hier dan ook normaal.
En niet zitten. Geen tv, weinig verjaardagen
dat bedoelde ik met dagelijks er zijn en de handjes uit de mouwen. (denk omschrijf het wat aardig )
Het is er dus wel, of je dat wilt dat is wat anders.
Kan me voorstellen dat je er na je werk geen zin in hebt.

.runningkawa schreef:Ondertussen heb ik ook ME.
Toch worden me nog paarden aan geboden.
Maar ik pas er nu ook voor.
Maar ik geef toe, in die tijd dat ik veel reed had ik amper tijd om te eten.
Ik stond 'smorgens om 5 of 6 uur op om te gaan werken en ik was klaar tussen 5 en 9.
Daarna ging ik nog naar de paarden (ook als ik tot 9 werkte)
Tussen 11 en 12 was ik dan thuis.
Op zaterdag morgen werkte ik ook.
Zaterdag middag en zondag was paarden, savonds had ik dan om wat te doen met vrienden.
Ik had wel de ambitie om te trainen, reed dan ook regelmatig een paard op wedstrijd, maar meestal bleef het bij onderlinge parcoursen omdat ze toch weer eens verkocht waren.
Ik denk wel dat als je wilt trainen het sneller zal gaan een paard vinden.
Verder nam ik lessen, nam ik aan wat de eigenaar vertelde.
Dit zie ik vaak anders (doel op niemand in dit topic, maar wat ik gewoon gezien heb)
Want op de plaatsen waar ik reed zag ik ook genoeg mensen komen en gaan.
Manege ervaring, maar denken dat ze kunnen rijden als Anky.
Vergeet het dan maar, dan kun je zo vertrekken.
Als ze je al nodig hebben, want een sportpaard rijden is doorgaans wat anders. Heb je dan ook nog wat ge-emmer, dan is het exit.
Verder heb ik de paarden vaak wel in een straal van 15 km kunnen vinden.
waar ik dan heen brommerde.
Helaas ook wel eens op 2 plekken gereden, die ieder 15 km van mijn huis waren, dus 30 km van elkaar.
Dat was jammer dat ik dan veel reistijd had.
Dit heb ik ook alleen gedaan toen ik op school zat (moest het toen nog fietsen) toen had ik meer tijd dan toen ik werkte.
Maar zag het er bij mij uit om gratis paarden te rijden.
Nu zijn ze om te kiezen
quicksand1 schreef:Natuurluk moet een verzorgster niet betalen. De verzorgster helpt toch?
Ik vindt iemand die geld vraagt aan de verzorgster een enorme gier!