Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Dat vroeg ik me idd ook af. Als ik zou betalen voor een paard, zou ik echt zoiets hebben van 'Niet zeuren, je hebt je geld gehad voor het paard dus het is dan ook jouw zorg als ik een dag niet kom.' Bij gratis of betaald zit er toch meer een stukje wederzijdse erkentelijkheid.
Misser schreef:Ik vind het argument 'een eigen paard kost nog veel meer geld' eigenlijk nogal slecht... Ja tuurlijk kost een eigen paard veel, maar die is dan ook van jou en daar heb je alles over te zeggen. Bij een bijrijdpaard kan je lekker betalen, maar als het puntje bij paaltje komt heb je er helemaal niets over te zeggen...

mirgino schreef:
wat is het verschil nu tussen meebetalen voor een bijrijdpaard of een paard huren op een manege?
voor een manege paard betaal je ook en daar heb je dan toch ook geen zeggenschap over?

mirgino schreef:en mijn paard is mijn paard,wil jij zeggenschap over een paard ,dan zal je er zelf 1 moeten kopen.![]()
.
Misser schreef:. Bij een bijrijdpaard kan je lekker betalen, maar als het puntje bij paaltje komt heb je er helemaal niets over te zeggen...

. 

Nouja meestal dan.