Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naisven schreef:Inderdaad een heel leuk paardje! Gewoon terughalen. Ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt. Mensen die beweerden dat ze geen "mensen met paarden waren, maar paardenmensen", vervolgens mijn 4-jarige kopen die echt superbraaf en cool in het hoofd is (maar als je haar losgooit wel eens lekker kan dollen natuurlijk) en haar na 1 dag terug wilden brengen omdat ze "wild" deed als je haar losgooit. Nou ja, meteen opgehaald dus, dit soort mensen verdienen mijn superpaardje gewoon niet... Toen ik haar 2 dagen later ophaalde zeiden ze nog wel dat ze inmiddels iets rustiger was (ach ja, moet even wennen he?), maar dat ze het risico toch niet wilde lopen.....

SuperQuinta schreef:ff update...
ze gaan er een rechtzaak van maken!![]()
er schijnen wervels verkeerd te zitten in zijn rug (?) nog nooit iets van gemerkt...
en ze willen hem terug brengen.. (na nu ong 3 maanden ofzo..) dit gaat niet ivm met geld en plaatsgebrek, dus gaan ze naar rechtsbijstand...
spannend dus wat er gaat gebeuren..! we hebben alle mailtjes van haar bewaard waar in staat dat het goed gaat, hij niet luistert.. dan weer wel.... en zo totdat het niet meer gaat..