Wuahhaha ernstig die site Best banketstaaf ja als mensen dan de verkeerde site intype, maarja vind het eigenlijk wel een erg leuke naam. Denken jullie niet dat .nl sneller ingetypt word dan .com
Ik zou persoonlijk voor een .nl gaan en echt iets heel anders nemen als wat al bestaad zeker om niet verward te worden en vergeken te worden met anderen.
Ik zou niet voor die naam gaan, ik persoonlijk vind het niet proffecioneel om een naam die gebruikt wordt met wat er ook achter de . staad te gebruiken, ik zou meer voor een persoonlijkere naam gaan iets met targus of zo.
Jezussss die site is ziek zeg .. :S zou wel minder zijn als je het streepje dan vergeet tussen horse en passion en dat je dan bij die freaks terecht komt ... uuwl
Maar toch denk ik dat het toch nog voor verwarring zorgt..!!! En ik zou ook zeker meerdere domeinen nemen..! .nl .com .tk enzo..dan ben je zeker te bereiken....!! Mijn lijstje met bedachte namen tot nu toe: * Low Tartyf * Kavalleri (zweeds voor : paardenvolk --> en dat zijn we toch?)
Het is wel heel moeilijk..!! Tip: Ga naarhttp://www.vertaalwoord.nl En je kan dingen die je zou kunnen gebruiken vertalen naar allerlei talen.
wat voor site het is maakt niet uit ik kijk puur naar de naam en die is er al, en ik persoonlijk vind het jammer, Maar het is joun winkel en joun naam als je hem zelf goed vind is het toch goed. Bedenk wel dat een naam je kan maken en kan breken, het moet lekker in het gehoor liggen en dus niet te veel op anderen lijken is mijn ervaring.