Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Denim schreef:Ukkie is zaterdag gemeten. Ze is 1 mei 3 geworden en is nu 1.55m Zal ze nog een paardje worden?Ze komt uit een merrie van 1.68m en de vader was 1.57m
Javayo schreef:Mieke schreef:Van sommige bloedlijnen is bekend dat ze laatrijp zijn, Doruto en Rubinstein bijvoorbeeld. Die nakomelingen blijven lang "jeugdig" ogen.
Dat verklaart Volumia's babyfaceHij is van ooseven (rubinstein x doruto). Na het doorlezen van de laatste berichten lijkt het me steeds aannemelijker dat hij zeker nog wel richting een kleine 1,65 kan gaan (met 3,5 gemeten op 1,58). Rond zijn 4e verjaardag (1 mei) wil ik hem weer op gaan meten.
Op het moment is hij weer aardig overbouwdOf hij heeft een doorgezakte rug natuurlijk, die kont zit wel errug hoog
Erretje schreef:Javayo schreef:Dat verklaart Volumia's babyfaceHij is van ooseven (rubinstein x doruto). Na het doorlezen van de laatste berichten lijkt het me steeds aannemelijker dat hij zeker nog wel richting een kleine 1,65 kan gaan (met 3,5 gemeten op 1,58). Rond zijn 4e verjaardag (1 mei) wil ik hem weer op gaan meten.
Op het moment is hij weer aardig overbouwdOf hij heeft een doorgezakte rug natuurlijk, die kont zit wel errug hoog
En, heb je hem nog gemeten. die van mij wordt vandaag drie en meet ong. 1,56 ik ben wel benieuwd wat ik evt. kan verwachten