Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenna schreef:Jawel..maar ik moet nu eerst even werken![]()
Ik pb je vanavond wel .
Ludora schreef:Jenna schreef:Jawel..maar ik moet nu eerst even werken![]()
Ik pb je vanavond wel .
Zou je of mij een kopie van de PB willen doen of het in het topic willen schrijven. Ik ben namelijk heel erg geinteresserd in dit!!
Alytuiere schreef:freaky schreef:Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...
die hype is er volgens mij al wel, er is zelfs een forum dat over communiceren met dieren gaat. En ja dan krijg je toch een aantal prutsers. Ik kijk altijd of ze aangesloten zijn bij stichting RING en/of in de Klikgids staan. Meestal vraag ik het nog even na bij mn schoonmama en vriend, wat zij er van vinden.
@ carola1 waarin sprak ze zich tegen? Wat klopte er niet? (mag ook via pm) Want kan het niet zijn dat het dier een warrig verhaal geeft: dieren denken en zien dingen anders dan mensen en wij kijken vaak naar de uitkomst van zo'n gesprek vanuit ' de mens'
Citaat:Jenna: Hoe moet ik zien dat jij die andwoorden doorkrijgt?
Krijg je andwoorden te horen, alszijnde stemmen in je hoofd ofzo?
Of zie je aan de hand van een dier zijn (kleur)Aura hoe het dier zich voelt?
kortom kun je mij vertellen hoe jij een paard kan "lezen"en vragen kan laten beandwoorden??
Djilan schreef:Prijs blijft bij Parcival (Monique) hetzelfde (30 euro), voorrang of niet. En hoe urgenter, hoe eerder je aan de beurt bent.
Ik zou gewoon even contact opnemen. Bel haar desnoods even Rivano!
carola1 schreef:@faas, omdat ik op die site werdt doorgelinkt naar haar, dacht ik dus dat het wel goed zat.
daar ga ik dan tenminste wel vanuit.
Rivano schreef:Djilan schreef:Prijs blijft bij Parcival (Monique) hetzelfde (30 euro), voorrang of niet. En hoe urgenter, hoe eerder je aan de beurt bent.
Ik zou gewoon even contact opnemen. Bel haar desnoods even Rivano!
Grinnik, ben zo bezig met mailen/info op internet zoeken/wachtlijsten/wanneer wordt email gelezen, etc dat ik bijna vergeten was dat -bellen- ook nog tot de mogelijkheden behoort..
Ga haar bellen!!
duimen maar!
AndiraStud schreef:Kent iemand Gerda Rienstra?
Faas schreef:Vertel even de uitkomst Rivano. Lijkt me dat je alle reden hebt om voorrang te krijgen.