Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Welshcobfan schreef:Ik ben pas sinds vanavond weer op zo'n nivo dat ik weer uit bed kan.
Hopelijk ga je nu wel vast iets bedenken voor je pony mocht dit weer voorkomen! Want het lijkt me niet dat je dit je pony nog een keer aan wilt doen. Je hebt nu nog geluk gehad, maar als hij ziek was geworden had je knap l*llig gevoeld.
, totdat tie verkocht wordt aan de slager omdat hij te zielig is om gewoon verkocht te worden Nannes schreef:wacht begrijp ik het goed? jij was 4 dagen ziek, en die dagen ervoor kon je verzorgster niet rijden, dus ging jij ook maar niet?

Frekja schreef:Die is goed.Welshcobfan, ik vind je onderschrift wel 'apart':
mijn pony is een grasmaaier die helemaal automatisch loopt en maait!
Kies voor jouw grasmaaier dan een ander 'grasveld' waar hij wel zijn bewging kan krijgen! Hij heeft geen keuze; jij wel.
. Wij hebben een voerschema opgesteld, dus ik voer niet elke dag. maar het is zo verdeeld dat mijn pony wel elke dag beweging krijgt door mij of verzorgster. Ik wist ook niet dat zij niet op de vrijdag en zaterdag had gereden. Zij ze gister pas. Normaal doet ze dat wel. ik ga ook wel piepend naar mijn paard toe hoor ehb ook erg last van hooikoorts. maar dat antwoord was over dat ik pas na de dokter ging nadat ik weer beter was en dat klopt niet
)
miek140 schreef:cool als je een ernstig ongeluk krijgt waardoor je in coma ligt, of erger.
gaat je pony lkkr dood in zn stal, totdat tie verkocht wordt aan de slager omdat hij te zielig is om gewoon verkocht te worden
. mijn pony is elke dag verzorgd, gevoerd geknuffelt geaaid voor de 4 dagen dat ik er niet was. het is maar 1 malig voorgekomen dit. Ik heb gelijk mijn vriendinnen gebeld om te zorgen dat ze hem gingen voeren en rijden, maar dat durfden ze niet. 
[***] schreef:Denk niet dat je pony zo gelukkig is met die knuffels en aaitjes als die voor de rest z'n stal niet uitkan ... En met knuffelen is die heel braaf dan?
En leuke verzorgster als ze pas een halve week later laat weten dat ze niks gedaan heeft toen ze dat wel hoorde te doen ... Ik zou behoorlijk lastig zijn als dat bij mij zou gebeuren ...
En nogmaals dit is de allereerste ker dat het voorkomt in 4 jaar... Ik zou het graag anders gewilt hebben maar daarvoor is het te laat! runningkawa schreef:dan word het gewoon tijd voor een andere stal waar hij iig dagelijks eruit komt.
want als je nu een ongeluk krijgt?
je hebt een onbetrouwbare verzorgster, dus moet je echt wat anders verzinnen.
en niet steeds smoesjes verzinnen, want daar ben je wel erg goed in, maar daar heeft je paard niks aan
en misschien ook wel een heel klein beetje

Welshcobfan schreef:runningkawa schreef:dan word het gewoon tijd voor een andere stal waar hij iig dagelijks eruit komt.
want als je nu een ongeluk krijgt?
je hebt een onbetrouwbare verzorgster, dus moet je echt wat anders verzinnen.
en niet steeds smoesjes verzinnen, want daar ben je wel erg goed in, maar daar heeft je paard niks aan
jezus nogmaald dit is de eerste én laatste keer dat dit voorkomt. hij heeft nog nooit langer stl gestaan op stal dan 2 dagen.
Welshcobfan schreef:Hij is op stal erg braaf. knuffelen etc vindt hij ook heerlijk.