Nou mensen ik kan maar 1 ding zeggen; ik ben verkocht....
afgelopen maandag is ze een aantal keer gigantisch op hol geslagen door een enge hoek, arme peerd stond te trillen als een rietje en sindsdien heb ik niet meer normaal kunnen rijden. Heb haar voor de les dus uitgebreid gelongeerd en met trillende beentjes naar de bak gegaan. Had er echt niet veel van verwacht en inderdaad, mevrouw stond weer te dansen als een gek. Kop de lucht in, oren erop en dansen maar.
Toen ben ik eerst liedjes gaan zingen

Nou toen ik eenmaal rustig was ben ik heel veel overgangen gaan rijden, kop nog steeds in de lucht. Toen ben ik wat meer gaan vragen en...
Ik heb nog nooit zo'n geweldige aanleuning gehad. Superstil, superlicht in de hand en die kont er super bij. Ook in de galop liep ze onwijs netjes en ik meende zelfs iets van een aanleuning te bespeuren, ze liep in ieder geval niet zo met haar hoofd te headbangen als wat ze normaal doet.
Ik ben ZO trots op mijn knol

Rij haar nu vijf maanden en ik heb haar nog nooit zo lekker aan het lopen gehad, ondanks dat ze een aantal keren toch nog is gaan crossen omdat ze schrok was ze heel erg snel weer heerlijk ontspannen

Het ging zelfs zo goed dat we een beginnetje met de travers gemaakt hebben
Myler; ik ben verkocht