Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
punkies schreef:haha der komt niet beisterveel uit hoor Moniek
Het is een australian Stockzadel. Echt super zadel en ik vind hem lekker zitten (beugels zijn alleen nog te lang). radnah2 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen omdat ik geen zin heb om dingen te lezen die niks met de vraag te maken heeft.
Maar ik heb pas een 2de hands zadel gekocht die zowat nieuw is voor 75 euroHet is een australian Stockzadel. Echt super zadel en ik vind hem lekker zitten (beugels zijn alleen nog te lang).
Een lekker zadel voor die prijs kan je zeker wel kopen hoor en dan zitten er nog super zadels bij ook maar wel 2de hands. Maar je hebt ook 2de hands zadels die nog zowat nieuw zijn of heel goed onderhouden.
magic_lover schreef:magic_lover schreef:
Kijk en dat snap ik nu niet!!!!!!
Dat zadel zit jou dus lekker...maar je hebt het niet gepast bij je paard en dat is nu net het belangrijkst.
hij past wel op het paard hoor, heb hem alleen met rijden nog niet getest omdat ze nog niet bleerd iszo bedoel ik dat
Moniek schreef:radnah2 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen omdat ik geen zin heb om dingen te lezen die niks met de vraag te maken heeft.
Maar ik heb pas een 2de hands zadel gekocht die zowat nieuw is voor 75 euroHet is een australian Stockzadel. Echt super zadel en ik vind hem lekker zitten (beugels zijn alleen nog te lang).
Een lekker zadel voor die prijs kan je zeker wel kopen hoor en dan zitten er nog super zadels bij ook maar wel 2de hands. Maar je hebt ook 2de hands zadels die nog zowat nieuw zijn of heel goed onderhouden.
kijk dat zijn nu best mooie prijzen voor iemand die niet veel te besteden heeft.
waar heb je het vandaan als ik vragen mag?
(lekker ingewikkeld) wilde haar spullen kwijt want die pastte niet op haar nieuwe paard.
punkies schreef:marquez, ik heb al meerdere keren gezegt hier dat het geen zin heeft bij mij
altijd blut en heb ook een zadel gekocht) die voor jou te betalen is.