Marrepar schreef:Een maand?
09-09-05 is toch echt september..
Sorry Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marrepar schreef:Een maand?
09-09-05 is toch echt september..
Sorry 
Rachacha schreef:Bokt Furby hier nog ergens rond? Die zou nu toch allang haar pad binnen moeten hebben gekregen... is inmiddels al een maand geleden dat ze hem had besteld. Ik neem trouwens maar even aan dat het een "ze" is
, mijn geld was pas van de week afgeschreven en ik kan op zijn vroegst dinsdag een pakje krijgen aangezien de TPG hier op maandag niet veel doet
.

Maflinger schreef:Ze heeft ook nergens een eigen foto van! Veel komt bij piafferuitersport vandaan.
. Kitty1 schreef:Ik weet echt zeker dat dit een oplichter is hoor bokkers! Ze reageert totaal niet op mail waarin ik vraag of ze mij kan garanderen of ze safe is. Ze reageert alleen op mail als er een bestelling wordt opgegeven. Helaas, we zijn allemaal om de tuin geleidt!
Maflinger schreef:Bij AL haar advertenties staat afhalen niet mogelijk! Nou, dan vertrouw ik het al helemaal niet! Natuurlijk zou je het wel kunnen ophalen!Er is toch altijd iemand in dat magazijn aanwezig, alhoewel ik geloof dat er helemaal geen magazijn is! En dan moet zij aan diegene doorgeven wat naar wie verstuurd moet worden?laat me niet lachen zeg! Wat een onzin!

Maflinger schreef:Ik heb ook gelukkig niks besteld, ik bestel wel bij piaffe of een andere. En ik vertrouw het gewoon niet als je niets kan afhalen! Stel dat je een straatje verderop woont? Bovendien schijnt er dus helemaal geen outlet te zijn in Leeuwarden.
Alane schreef:en welke meerwaarde heeft het als ze terug mailt dat ze gegarandeerd safe is?
Zou marktplaats de advertenties niet verwijderen als het een oplichter blijkt te zijn?
Ze adverteerd met een totale waarde die boven de grens ligt dat ze moet betalen, dus eigenlijk zou ze dan toch bekend moeten zijn bij marktplaats.