Wie kent BM stables Dream Stables

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bamburi

Re: Wie kent BM stables Dream Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:44

Natasha schreef:
Bamburi schreef:
De paarden zien er allemaal netjes verzorgt uit....
Alleen vind ik dat er niet altijd even vriendelijk gehandeld wordt.
Maar goed voor Natasha is het natuurlijk haar werk, en zou ze af en toe wel eens zo moeten handelen.

Ik zou iig nooit een paard bij zo'n handelaar kopen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je gewoon een leuk recreatiepaardje zoekt daar eens een kijkje wilt nemen.

Tja jij doet in katten, ik houd ontzettend van katten, toch zou ik niemand afraden naar een kattenhandelaar/ fokker te gaan, al zitten de asiels overvol.
Ik denk dat iemand die zijn brood erin moet verdienen per defenitie eerlijker is als een particulier.

Ooh ik raad ook zeker niemand af om naar jullie toe te komen (sorry als dat zo over is gekomen). Maar ikzelf wil gewoon zelf lekker veel over de achtergrond van een paard weten etc. (mij lijkt dat niet echt te kunnen als je in paarden handelt en er meerdere op stal hebt staan) Het is waarschijnlijk bij mij gewoon meer een gevoelskwestie.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:47

Puntje dat komt allemaal wel goed,neem er nog een van mij en ga dan maar lekker slapen!
Ik hoop dat je ook het standpunt begrijpt,waarom ik het voor Natasha opneem!
Mensen zitten wel aan haar boterham hoor,waarom moet het allemaal zo uitgebreid met alle dtails erbij?

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:51

wat voor details dan ? ik heb geen druppel op dus over dat drinken kan je nu ook wel eens ophouden!! ik val jou toch ook niet aan omdat je het voor haar opneemt? maar ik ben toch benieuwd waarom jij mij denkt te kennen. er heetten wel meer hondjes fikkie en tot nu toe was alles wat je over mij dacht te weten fout!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:53

Puntje,lijkt het je niet beter dit even via een pb uit te praten?
Of vind je het nog steeds prettig dat iedereen mee kan lezen ?

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:53

PhiaBink schreef:
Ik ben een keer belazert geweest door een zeer bekende (wereldwijd) handelaar. Hij verkocht aan mij een paard dat eigenlijk dood en dood ziek was. Mijn eigen DA heeft hem gekeurd en goedgekeurd. 6 maanden later bleek het paard een zeer ernstige hartafwijking te hebben. De keurende DA moet dat hebben geweten. De DA die het paard afkeurde (van Schie) zei:
1 rit naar huis, niet meer uit de stal halen en het paard zo snel mogelijk in laten slapen.
Het paard had een ruizend hart. Er stond gewoon een hartklep open, stukjes van het hart zwierf rond.

Kijk, een handelaar met "zeer goede" naam die wereldwijd bekend is, belazert je gewoon, samen met je eigen DA.
Als ik E.S. ergens tegen kom, dan draait hij nog steeds zijn hoofd heel snel om. Dit is al jaren geleden gebeurt.
De DA die het paard goed heeft gekeurd, heeft het ook geweten.

Liever een paard bij BM stables, dan bij een zeer bekende handelaar.

Als het je eigen DA is geweest kan je de handelaar niets verwijten.
Hoezo samendoen ? Daar geloof ik niet in.
Het is een fout van de DA geweest dat hij het op dat moment niet gehoord heeft.
Misschien heeft de handelaar het paard ook nog nooit laten keuren en wist hij het dus gewoon niet.

EN ZO KOMEN DE PRAATJES.

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:00

maakt mij niks uit hoor maar je mag me best pb -en .
ik hou alleen niet zo van die berichten die jij verstuurt dat je me kent en me op komt zoeken en vervolgens daar niks over zegt behalve dan dat ik volgens jou dronken ben!!
van mij mag je zeggen hoor wie ik ben etc,etc,etc

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:04

off topic : ga je nou naar het puntje in hillegom of in noordwijkerhout?
word toch wel nieuwsgierig ...of ik je ken of niet..

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:08

Zal ik morgen even langs komen,zullen we zien of ik je ken!
Ik weet niet hoor,maar als je dit als een bedreiging ziet?

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:12

ik heb je een pb gestuurd

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:23

Je hebt pb terug

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:31

puntje schreef:
nou nou overdrijven is ook een vak ! ik heb toch gezegt dat ik mijn mening geef en ik geloof niet dat dat verboden is! we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn! het is mijn ervaring ! ik ga toch ook niet tegen iemand tekeer die er wel goede ervaringen mee heeft! maar als je me van de week toch komt opzoeken kunnen we het er misschien wel even over hebben je weet tenslotte toch al zoveel over/van me!

Dus je hebt ervaringen met me?
Wie ben je dan?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:33

Bamburi schreef:

[oh ik raad ook zeker niemand af om naar jullie toe te komen (sorry als dat zo over is gekomen). Maar ikzelf wil gewoon zelf lekker veel over de achtergrond van een paard weten etc. (mij lijkt dat niet echt te kunnen als je in paarden handelt en er meerdere op stal hebt staan) Het is waarschijnlijk bij mij gewoon meer een gevoelskwestie.
[/quote]

Ach, ons oordeel is tenminste wel objectief, en vaak is contact met de oude eigenaar mogelijk.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 00:35

nickyu schreef:
off topic : ga je nou naar het puntje in hillegom of in noordwijkerhout?
word toch wel nieuwsgierig ...of ik je ken of niet..

Wel ja spuit elf, kom jij er ook eens gezelllig bij!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:03

hihi ja joh wereld is klein

denk dat de meeste mensen niet weten wat ze zoeken of het niet duidelijk kunnen maken en of verblind worden door de directe verliefdheid op een bepaald paardje

mijn advies "neem iemand mee die JOU kent en mee kijkt , vertrouw je hun arts niet laat m dan zelf keuren en meld dat netjes

je hebt 6 maand omruil garantie dus bevalt het paardje/pony je niet ruil je m om

ju kunt geen salinero verwachten voor 1500 wel een recreatie paardje en soms heb je geluk soms ook niet , niemand heeft rontgen ogen en of zicht op de toekomst , ik heb mijn paardje iig niet verkocht met 6 maand omruil garantie

AboutDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:23

Jeetje, wat kunnen jullie hier kinderachtig zijn!!! Of je gaat wel naar BM Stables of niet, maar laat iedereen in zijn waarde!!!

Ook ik heb een paardje bij BM stables vandaan( en mijn vorige daar heen gebracht), ook ik hoorde later dat het een draver is, wat trouwens naar mijn idee niet bekend was daar, je ziet het dus niet zomaar!!!
Maar ik heb de keuze gemaakt om voor haar te gaan en er het beste van te maken en ze is super!!!!!!!!! En zekerheid...tja zelfs een perfect gekeurd paard kan een jaar later van alles mankeren!

Dus meiden..... hou op met dat afkraken en gekissebis, er is wel wat leukers te doen toch

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:33

AboutDiva schreef:
Jeetje, wat kunnen jullie hier kinderachtig zijn!!! Of je gaat wel naar BM Stables of niet, maar laat iedereen in zijn waarde!!!

Ook ik heb een paardje bij BM stables vandaan( en mijn vorige daar heen gebracht), ook ik hoorde later dat het een draver is, wat trouwens naar mijn idee niet bekend was daar, je ziet het dus niet zomaar!!!
Maar ik heb de keuze gemaakt om voor haar te gaan en er het beste van te maken en ze is super!!!!!!!!! En zekerheid...tja zelfs een perfect gekeurd paard kan een jaar later van alles mankeren!

Dus meiden..... hou op met dat afkraken en gekissebis, er is wel wat leukers te doen toch

Amen

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:34

Hee, de mooie Diva eigenaar!
Ja, ik bedoel Diva is mooi!( jij ook hoor )

Gelukkig wordt hier enkel negatief geoordeeld door mensen die nog nooit hebben gekocht, de rest is positief!

Dus wie komt er binnenkort eens langs met trailer, want we hebben zat keuze!

AboutDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:42

Diva is ook mooi

Maar ik vind gewoon dat als je problemen hebt of krijgt met een paard je dat met de desbetreffende verkoper moet regelen en niet moet gaan sneren over een een site waar iedereen mee kan lezen, ongeacht welke handelaar dan ook, er zijn altijd verdeelde meningen!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:44

Daar heb jij helemaal gelijk in.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 01:51

Nou inderdaad, als je Diva ziet zou je niet zeggen: goh daar loopt een draver.
Gewoon een mooi paard die volgens mij zo te zien best netjes zou kunnen lopen.
Prima toch?
Bovendien is er altijd wel wat te zeuren, maar wees blij dat je niet allemaal het zelfde wilt.
Ieder koopt een paard op wat diegene wil.
En als anderen dat gaan afzeiken, tja dat is dan hun probleem.

AboutDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 02:00

Inderdaad, het is ook maar net wat je zoekt, wij wilden een lieve en betrouwbare pony en zijn uiteindelijk naar huis gegaan met Diva, een klein paardje, ze moet nog veel leren maar ze is ook nog heel jong (leeftijd klopte haha!!!!)

En er zijn misschien best mensen die niet tevreden zijn over BM Stables, maar doe dat dan niet op deze manier, ook bij een negatief advies kan je zeggen: maar ga zelf kijken en beslis dan voor jezelf!

Ik ben in ieder geval wel tevreden met mijn Dravertje

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 02:07

Juist en als jij er maar tevreden mee bent.
Die anderen hebben het paard toch niet gekocht?
Ik zie ook wel eens paarden lopen dat ik denk: nou wat een lelijke rotbok( bij wijze van).
Maar asl ik dan zie hou gelukkig een ander er mee is dan is toch alles goed??

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 07:42

Had al zo vermoeden dat dit topic vroeg of laat op slot zou moeten.