Ludora schreef:Ik denk dat je ieder paard de 'trukjes' van het Z kan leren, maar of ze de cappaciteit dan hebben om bovenaan mee te lopen is denk ik een ander verhaal.
Ja dat is idd een ander verhaal. Maar ze kunnen het wel.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ludora schreef:Ik denk dat je ieder paard de 'trukjes' van het Z kan leren, maar of ze de cappaciteit dan hebben om bovenaan mee te lopen is denk ik een ander verhaal.

Ludora schreef:Maar weer ontopic, je kan ieder dier een schouderbinnenwaards leren
schouder voor konijn! haha
En ik ben ervan overtuigd dat we het ooit gaan halen.
fransheijs schreef:Ludora schreef:Maar weer ontopic, je kan ieder dier een schouderbinnenwaards leren
Whoeii ik denk dat flappie eraan moet gelovenschouder voor konijn! haha
*is flauw maar kon het niet laten
*als jij het ook flauw vind, moet je er wat zout op doen!
Maar bovenal deel ik je mening wel!
Na 3 keer lezen snap ik em

vlasta schreef:Grappig dat (bijna) iedereen eigenlijk wel hetzelfde denkt over dit topic.
Ik zelf ben van mening dat niet ieder paard Z zou kunnen lopen omdat ik denk dat niet ieder paard hier slim genoeg voor is al zit er misschien een super ruiter op zijn rug.
Of je een paard nou leert strekken of leert appuyeren, blijft qua intelligentie gelijk imo. Komt allemaal neer op herhaling herhaling herhaling om het lichaam klaar te krijgen en te ontdekken wat hij doet om er onderuit te komen
fransheijs schreef:Ieder paard kan Z lopen, mits er de goede ruiter op zit!
Iedere ruiter kan Z rijden, mits hij het goede paard onder zich heeft!