Spetterlover schreef:Hoe weet je of je dat hebt dan
Tja... nou weet je, ik maak een uitzondering
Kom maar een keer langs
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Spetterlover schreef:Hoe weet je of je dat hebt dan
Kom maar een keer langs
Amethyst schreef:Olympia schreef:@ Ame.. Jij hebt natuurlijk trouwens de allergoeiste paarden tot je bezit he.. Want je beleert ze toch al als ze nog heeeeel jong zijn
Ja, als ze net een seconde oud zijn begin ik alEn dat is al vrij laat...
Amethyst schreef:Ja, als ze net een seconde oud zijn begin ik alEn dat is al vrij laat...
_Linda_ schreef:Uhh tjah.. whatever wat jij wil
Amethyst schreef:Spetterlover schreef:Hoe weet je of je dat hebt dan
Tja... nou weet je, ik maak een uitzonderingKom maar een keer langs
Spetterlover schreef:_Linda_ schreef:Uhh tjah.. whatever wat jij wil
Nou ik wil in elk geval niet chagerijnig gaan zitten doen hier
Spetterlover schreef:
Ja sjonge, wat ben jij slecht voor je paarden, zo laat beginnen..

Olympia schreef:Amethyst schreef:Ja, als ze net een seconde oud zijn begin ik alEn dat is al vrij laat...
Ja, want stel je voor dat ze gaan ongehoorzamen..
_Linda_ schreef:Ik zeg toch wat jij wil!

Tinkerloos schreef:Misschien had iemand dit al opgemerkt,maar ik had tranen in mijn ogen van het lachen,dus ik heb niet alles duidelijk kunnen lezen...
Amethyst schreef:Spetterlover schreef:
Ja sjonge, wat ben jij slecht voor je paarden, zo laat beginnen..
Tja, soms kan het niet anders. Ik krijg wel eens een veulen wat zelfs ouder is dan 1 seconden
Maar ja, je moet toch wat, anders is het zo zielig voor het beest...
Blue_Star schreef:Ik heb een tip om je paard handstand te leren
Je holt erachter aan,je laat een kat in weg lopen,paard schrikt,stopt en dan probeer je om zijn achterbenen de lucht in te gooien
Spetterlover schreef:
Misschien kun je een veulen van een week alvast aan de hand leren wijken, of zet je kleine broertje/zusje/neefje/nichtje/buurmeisje er op, je kunt niet vroeg genoeg beginnen

Spetterlover schreef:Blue_Star schreef:Ik heb een tip om je paard handstand te leren
Je holt erachter aan,je laat een kat in weg lopen,paard schrikt,stopt en dan probeer je om zijn achterbenen de lucht in te gooien
Hahahah ervaring?
van
Olympia schreef:Kan niet he Ame.. Want ze moeten wel goed luisteren anders gaan ze voor straf de kast in he
In LDR-houding, maar dan nog een tikkie erger
minnie_muis schreef:Ok ga ik morgen direct proberen! Maar mag die kat ook een schildpad worden want wij hebben geen katten! Iemand anders nog tips want ik ben ten einde raad!