Princess schreef:misschien stond dat paard er wel voordat ik er zat maar dan nog, ik zit er al 4jaar en jullie hebben er alleen een paard gestald, dus wie weet er nu meer over de situatie daar?
en trouwens dan heb je een paard en dan dump je m zomaar maar even ergens, in dit geval deurne terwijl je totaal niet weet wie er mee gaat rijden enz. nou sorry hoor dan vraag je er wel om
agressief nee zo komt het misschien over maar dat ben ik niet, waar ik niet tegen kan is dat mensen die er nauwelijks of niet zijn geweest en die via via alles horen mij gaan vertellen hoe het daar an toe gaat...
kom eerst maar es een paar maandjes kijken hoe het er daar aan toe gaat voordat je je conclusies trekt, jullie geven school de schuld dat het paard mager is, maar jij dumpt wel je paard daar even...en je hebt er verder niet meer naar omgekeken wat ik tenminste begrijp uit jullie verhaal. Dus wie is er hier nou fout?
Heb je zelf wel eens een paar dagen gekeken hoe er daar gevoerd word?
HO-ho-HO.
Hier ga je toch ff te ver...
Voordat JIJ conclusies trekt, mag je wel even je facts recht hebben staan.
1. paard = niet gedumpt, maar uitgeleend aan een leerlinge. Alsof zij zou liegen over de toestand.
2. er is zeker wel naar omgekeken door a: de leerling en b: inib zelf door te bellen en ze hebben niet ontkend dat het inderdaad zo was zoals de leerlinge zei!
3. niemand trekt conclusies -> iemand geeft aan wat zijn ervaringen zijn, meer niet.
Verder ga ik me hier helemaal niet mee bemoeien, doen al genoeg mensen! 
En mensen, dit = een forum, iedereen mag zijn mening verkondigen!
Maar houdt het toch gewoon vriendelijk....