Ervaringen: Praten met paarden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kuiken

Re: Ervaringen: Praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 23:45

@ IJslandertje: Bij mijn paardje merkte ik hele erge veranderingen tijdends een bezoek van de dierenarts (Steffie van de Laarse) Mijn paardje had nogal wat lichamelijke probleempjes en de behandelingen doen haar erg veel pijn. Tijdens dat gesprek heeft ze dat ook aangegeven. Een paar dagen na het gesprek met Jenna is Steffie langs geweest en mijn paard is nog nooit zo rustig geweest tijdens een behandeling. Door het gesprek snapte ze waar we mee bezig waren en vanaf dat moment werkt ze erg mee.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 09:40

mooi...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 10:09

Mijn paard Artiest staat als voorbeeld op de site van Annika. Nobles was inderdaad(en is misschien nog wel) zijn vriend. Artiest is helaas overleden. Wat de beslissing om iemand met mijn pard te laten communiceren mij heeft gebracht is veel duidelijkheid. Er waren dingen die ik eigenlijk zelf al wist maar niet kon weten, of niet genoeg vertrouwen in wat ik zelf voelde had.
Het heeft mij geholpen in hoe ik nog beter voor mijn paard kon zorgen. Het was een openbaring toen Artiest besefte dat ik het einelijk echt doorhad. Dat paard was dar zo ontzettend dankbaar voor. Het heeft onze band enorm versterkt en op deze manier heb ik hem uiteindelijk ook naar een goed einde kunnen brengen.
Ik ben Annika daar eeuwig dankbaar voor.

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 10:54

bedankt voor jullie antwoorden