Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CGJ12 schreef:Ga ik gelijk een stpaje verder.........
Stop je gelijk met paardrijden als je 16 dagen zwanger bent? 99% rijdt gewoon veel langer door. Dat zou dan ook verboden moeten worden. Het ongeboren leven kan niet voor zichzelf opkomen..........
Katja schreef:Hier in het bos wil je niet je vent laten fietsen, dan kan hij beter met 160km/u over de snelweg rijden met zijn hoofd uit het raam.
Katja schreef:Ik zie ook niet helemaal in wat mijn rijkunsten te maken hebben met het dragen van een cap, een ongeluk kan altijd gebeuren daarom is het ook een ongeluk.
Katja schreef:Het lijkt wel of het rijden zonder cap voor jouw een statussymbool is CGJ12, je kunt blijkbaar alleen goed rijden als je zonder cap durft en mag.
Frank schreef:Alleen met wedstrjden.
Wat een onzindiscussie!
Ik rij dus bijna nooit met cap, dus als ik dat hier ga vertellen wordt ik gelijk voor egoist en nog veel meer uitgemaakt! Volgens mij zijn deze discussies al meer dan genoeg gevoerd.
Katja schreef:De kick van een goedlopend paard vind ik toch wel vele malen groter dan de kick van bovenblijven omdat ik geen helm op heb.
brechje schreef:Een aantal jaar geleden heb ik bijna een doodsklap gemaakt van mijn echte megabrave merrie> ze gleed uit op het asfalt toen we het viaduct onderdoor gingen. Ik ben toen met mijn hoofd op een betonnen muurtje gevallen en daarna plat op mn rug op de stoeprand. Dat werd dus een ritje ambulance met een klaplong en een zware hersenschudding (heb er gelukkig weinig aan overgehouden).
en toen werkte ik op een stal waar het verplicht was en daarna was ik zo gewend hem op te zetten dat het me ook niet uitmaakt verder.