Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tozalin schreef:onze paarden (halflinger en KWPN) krijgen nu ponybrok(3/4) met kruidenmuesli(1/4) van subli, maar ik ben er niet tevreden mee. vooral om al die troep die erin zit
cavaletti schreef:Russel: heb je ook al de lijnzaadkorrels geprobeerd in die groene emmer, echt superhandig, en als je paarden hebt die bijv vaak koliek hebben, of vaak verstopt zitten enz, dan is dat biofotm (soort gedroogde lucerne met kruiden) echt super,
maar hou me op de hoogte van de voreringen met herbamix, ben benieuwd, mijn paarden vinden het ook erg lekker
Het ruikt ook heel lekker. cavaletti schreef:hoooo, wacht effe, volgens mij schreef Tozalin dat van die troep in Subli, maar ik denk dat ze bedoeld dat er in subli veel afvalstoffen en conserveringsmiddelen zitten, Subli muesli is ook geloof ik maar bijvoer, dus om een handje van bij te voeren, Mijten is compleet voer,.
maar ik heb nog nooit Subli gevoerd dus zou niet weten wat voor troep erin zit?
dat bedoel ik! ik houd van puur natuur! als dat kan ga ik ervoor!

), en er wordt bijna geen brok gevoerd, wij geven als krachtvoer wat wij noemen een mengeling. De mengelingen van Mijten zijn inderdaad een volledig krachtvoer. Citaat:Die bioform, is dat kort gehakseld net als lucerne?

marina schreef:Volgens mij is bij ons de herbamix 7 nogwat per zak..