Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
orionneke schreef:Zoals ik eerder begrepen heb *correct me if I am wrong* was ze toch steeds ineens (erg) kreupel en dergelijke? Daarvoor ging je toch Tildren gebruiken omdat te beperken? Of hoopte je juist daarmee nog 'herstel' te krijgen dat je weer met haar kon rijden?
Anders heb ik de vorige berichten verkeerd begrepen of het deel gemist dat ze weer 'beter' werd zeg maar.
Ja bij Casimir ging hij achteruit en zag je dus dat hij pijn had en niet meer kon/wilde.

showdown schreef:maar je moet je hierbij wel bedenken dat een paard waar je niks mee kan wel de kosten met zich meebrengt. ok mss kun je een goedkopere stal vinden, maar juist zo'n paard moet dagelijks naar buiten.. en soms is zo'n plek niet 123 te vinden.Citaat:
Tuurlijk kost een paard waar je niks meer mee kan geld. Maar goed, dat weet je toch van tevoren? Moet zo'n dier dan maar weg omdat jij te beroerd bent om geld aan 'm uit te geven omdat je er zelf toevallig niets meer mee kan? (Het paard kostte echt nog meer geld toen je er nog wel wat mee kon....) Snap wel dat het feit dat je dan niet meer kan rijden als je je geen 2e paard kan permitteren erg teleurstellend is, maar vind echt dat dat niet ten koste van dat andere paard mag gaan... Dat zijn dingen die je je m.i. gewoon moet incalculeren voordat je eraan begint...
), onderschat dat niet.[/size] ik zal alles doen wat mogelijk is om m te houden, alleen moet je wel eerlijk blijven tegenover je paard... en in t uiterste geval is dat wel inslapen...orionneke schreef:Pijn is dan dus maar een relatief begrip........en ik denk dat bijv bij Renske20 die grens hoger ligt dan die van mij
saffier schreef:ik heb mijn vorige paardje ookin laten slapen, ze was net 7 en bleek hoekkatrol ontsteking fase 4 te hebben, met een kans van 99% dat het alleen maar erger werd.... ok als ze alleen maar op de wei zou staan, zou ze pijn hebben, dus ik heb haar toen ook in laten slapen.... het is een super moeilijke beslissing maar ik kon het niet aanzien dat zij nog pijn had....