Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Re: Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:31

Heb net een mail terug gehad.
Er is geen pakketnummer, bit zat gewoon in een envelop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:39

Dan is het dus gewoon hartstikke verloren gegaan....

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:48

Het is verstuurd naar mijn adres zegt ze.
Denk ook dat het harstikke kwijt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:52

moet je vragen wanneer het verzonden is.
Ik vind dat de fout bij hun ligt, versturen als gewone post is altijd gevaarlijk, maar vind het een beetje raar een bit in een envelop, dan mag je er nogal wat postzegels op plakken. Ik denk zelfs dat ie door het gewicht al wel pakketpost word!!!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:54

Het is een Happy Mouth Bit Haha! Haha! Haha! Rubber, dus niet zwaar Lachen
Het is 2 weken terug verzonden op de dinsdag of de woensdag dat weet ik niet precies meer!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:01

dan zou ik maar eens met de post gaan bellen want dit is niet hun fout al zou ik het dan raar vinden dat ze het niet als pakket verzenden dan krijg je teminste nog een pakketnummer maar nogmaal eens met de post bellen daar gaat heel erg veel mis hoor Tong uitsteken
ik zit met smacht te wachten de postbode was gisteren hier maar ik was er niet natuurlijk komen die als jij er net niet bent Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:02

rubber niet zwaar? ding weegt meer als genoeg, ik vind dat ze maar is iets moet regelen. Tis hun fout om zo'n risico te nemen

Post bellen, denk niet dat die heel veel voor je kunnen doen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:14

Nee dat denk ik ook niet je betaald een boel verzendkosten dus moeten ze het ook gewoon als pakketje verzenden en niet in een envelop dus ik zou het er niet mee eens zijn en een andere eisen

benedict

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:17

nou ik heb niet zulke hele goiee ervaringen met piaffe!! ik had springschoene besteld en kreeg ik van die peesbeschermers die ook een beetje onder de kogel door gaan... dat vond ik duss niet leuk omdat ik de springschoenen snel nodig had....heb ik het weer terug gestuurd zonder er geld aan uit te geven kreeg het een week later weer terug en moest ik ook nog 13 euro bet. ...... duss ik vind het niet zo goed.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:28

Summertje schreef:
Heb net een mail terug gehad.
Er is geen pakketnummer, bit zat gewoon in een envelop.

Vreemd toen ik hun mijn laarzen op heb gestuurd ter reparatie was t eerste wat ze vroeg;het pakketnummer. (Zij waren mijn kapotte laarzen kwijt en achteraf bleek dat ze die in de voorraad ter verkoop hadden gezet )
Dan zou je toch verwachten dat ze er zelf ook mee werken..
Ik koop er iig niet meeer

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:32

Pakketpost is kwa kg vanaf 5 kg dus met een bit red je dat echt niet. En het ligt eraan wat er in de voorwaarden staat. Als daarin staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor schade etc tijdens verzenden dan stem je daarmee in zodra je besteld. Verzekerd verzenden kan ook maar dat kost meer. Ik weet wel dat zwaardere dingen nogal eens uit/door de envelop geslagen kunnen worden bij het sorteren bij de tpg. Misschien is er zoiets gebeurd.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:54

Ik heb ook verder geen lege envelop gehad ofzo, dan had ik dat wel gezien. Heb een keer zelf gehad met bezorgen van de post dat mensen ook zeiden van hey een lege envelop zonder brief) dus dat moet wel gewoon aankomen.

Kan me trouwens ook niet herinneren dat onze postbode paardrijd ofzo misschien heeft hij gedacht, Heeeeeeeeeeee leuk een bit Tong uitsteken

Ik ga het maar even navragen aan de bezorger hier, en de buren nog maar een keer...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:56

Een bit kan makkelijk in een envelop verzonden worden. je plakt het gewoon vast op een kartonnetje. Kost je hooguit 2.25 aan postzegels. Een bit is toch niet zwaarder dan 500gram.. denk ik. Anders kost het toch nog steeds maar 3.euro.
Een pakket is gewoon een pakje wat NIET door de brievenbus past, en kost TOT 5kg 5.50 euro. dus maakt niet uit HOE zwaar hij is, als het maar niet zwaarder is dan die 5kg. want dan kost het weer duurder
voor tarieven zie http://tpgpost.nl Haha!

Als ik al die verhalen lees hier, en tel ik dan mijn eigen ervaring er bij op... bestel ik daar dus ook niet meer!
(mijn verhaal staat op een van de eerste pagina's...)
Kunnen ze nog zo aardig zijn.... En dat zijn ze, dat wel.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:59

Nou mensen mijn bit zat toch echt gewoon in een envelop, en al was dat bit 2 keer zo lang en 2 keer zo dik dan past het toch nog steeds in een envelop Tong uitsteken a4 formaat past met gemak in de lengte door de brievenbus hoor en van een aantal cm dik ook wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:03

Hopelijk is het voor je op te lossen.

Maar toch vind ik het een beetje moeilijk. Deze ruitersport verzendzaak is natuurlijk overal bekend, maar als je naar een gewone ruitersportzaak gaat is het ook vaak iets. Ik ken mensen genoeg die niet naar mijn favo ruitersportzaak willen omdat hun het slecht vinden. Terwijl ik het top vind.

Over Divoza heb ik ook geen goede ervaringen trouwens.

Zolang ik geen extreem gekke dingen ga meemaken blijf ik er zo nu en dan iets bestellen.

Maar wel heel vervelend dit zo!!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:26

Zoals al eerder te lezen heb ik verder echt geen problemen met ze en alleen maar positieve dingen de 2 keren dat ik er ben geweest.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:51

HOeveel verzendkosten had je betaald?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:39

Voor verzenden in een envelop, weet niet hoeveel.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:51

Dus er was wel van te voren gemeld dat het per envelop zou worden verzonden?

N0_Limit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:00

Piaffe ruitersport zaak is echt geweldig

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:20

ja als het vante voren is gemeld dan wordt het anders maar volgens mij rekenen ze gewoon vaste verzendkosten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:21

fijn geregeld met die envelop Boos!

*hoopt dat ze vandaag wat krijgt*

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:52

Het gaat helemaal goedkomen met mijn bit!!!!! Haha! Haha! Haha!
Het bit is gewoon echt NIET aangekomen, en dit is dus de schuld van de TPG. Piaffe heeft het bit gewoon verzonden, maar het is echt niet aangekomen hier. Denk dat ik echt een uitzondering ben, want bij de rest van de mensen die daar bestellen is het gewoon aangekomen. Wil hierbij nu ook alles rechtzetten, trek mijn gezeur hier in, want ze doen er wel degelijk alles aan Ach gut Het ging gewoon niet helemaal goed.

Piaffe wil het bit eventueel ook komen langsbrengen.

Ook ik blijf gewoon bij Piaffe spullen halen, want het was toch echt mijn favoriete paardenzaak.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 13:18

Beste Piaffe ruitersport,
Ik wou jullie eventjes bedanken voor de zeer goede service! Ik had van de week gebeld om nog een verandering door te geven en dat zou uitgezocht worden voor mij of dat nog kon. Ik kreeg eergister netjes het pakket in huis met i.p.v 3 vzh dekjes, 3 dressuurdekjes zoals gevraagd! Ontzettend bedankt daarvoor! Hele mooie en makkelijke site om dingen te bestellen, en ik denk dat ik in het vervolg maar vaker bij jullie bestel, makkelijk en ook wel voordeliger! Om kans te maken op die prijs, moest je een order nummer hebben he? Doet mijn ordernummer automatisch mee of moet ik daar nog wat speciaals voor doen? Alvast bedankt voor het antwoorden! Groetjes Linda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 13:22

Geloof niet dat je hier helemaal goed zit met je dank betuiging Tong uitsteken
Je zult het naar piaffe zelf moeten sturen Haha!

Ik kan sinds woensdag niet meer op de knop bestellen drukken bij piaffe, dan doet ie gewoon niets... Dus nu heb ik maar ff via email gedaan Haha!