Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Samsam schreef:Op www.ooteman.nl hebben ze van comfort line ook broeken in maat 48, fijn spul en in de aanbieding! ook met hoge band en leren kont
Marsu schreef:Die laarzen weet je daar de hoogte van de schacht ook van? Toevallig heb ik net voor morgen een afspraak staan om laarzen aan te laten meten voor een redelijke prijs.
Ik moet kortere brede laarzen zijn, dus in het maten schema staan voor mij de maten altijd verkeerd om.
Marsu schreef:Ik heb de tabel gevonden, deze laarzen zou ik moeten passen. Ik vind de prijs wel nogal hoog, maar het zijn mooie laarzen.

TheSam schreef:Vera, misschien is het handig om bij sommige artikelen de lengte erbij te zetten... bijvoorbeeld bij de jassen. Ik vind het namelijk moeilijk te zien of je jas wel lang genoeg is en niet zo kort als een 'navel truitje'![]()
TheSam schreef:TheSam schreef:Vera, misschien is het handig om bij sommige artikelen de lengte erbij te zetten... bijvoorbeeld bij de jassen. Ik vind het namelijk moeilijk te zien of je jas wel lang genoeg is en niet zo kort als een 'navel truitje'![]()
.....

CrazyCat schreef:Jongens ik zit met een heel ander probleem op hetzelfde vlak.
Ik ben dus wel zo'n maatje 36 model, maar dan helaas eentje die een cm of 15 te lang is en heel weinig kuit heeft. Een maatje 36 rijbroek past perfect, maar hoe irritant is het als je rijbroek maar ergens tot halverwege je kuit komt.
Mijn hele leven rij ik dus al met na het rijden een diepe rode rand in mijn kuit. Niet echt fijn dus. Ik heb wel eens een rijbroek die extra lang was aangehad, maar ook die was nog te kort.
Ik ben dus op zoek naar de allerlangste maat 36 rijboek is er iemand die hetzelfde probleem heeft en weet welk merk rijbroeken met extra lengte nou daadwerkelijk het langst is? (mijn beenlengte van heup tot enkel is ruim 1m10.)
Verder heb ik nu eindelijk korte chaps gevonden die passen, maar zoek ook al jaren naar lange chaps die me zouden passen. Kennen jullie bedrijven die die op maat maken tegen een beetje redelijke prijs?
Misschien is het een idee om in de shop ook deze markt aan te pakken dan heb je toch al weer aardig wat meer mensen. Volgens mij heb je als je alle afwijkende maten aanpakt toch een redelijke markt in handen.
Groetjes
Nienke
Merens schreef:Heb je ook goedkopere zwarte dames rijjasjes? prijs rond 50 euro? maat 46?
Vera26 schreef:CrazyCat schreef:Jongens ik zit met een heel ander probleem op hetzelfde vlak.
Ik ben dus wel zo'n maatje 36 model, maar dan helaas eentje die een cm of 15 te lang is en heel weinig kuit heeft. Een maatje 36 rijbroek past perfect, maar hoe irritant is het als je rijbroek maar ergens tot halverwege je kuit komt.
Mijn hele leven rij ik dus al met na het rijden een diepe rode rand in mijn kuit. Niet echt fijn dus. Ik heb wel eens een rijbroek die extra lang was aangehad, maar ook die was nog te kort.
Ik ben dus op zoek naar de allerlangste maat 36 rijboek is er iemand die hetzelfde probleem heeft en weet welk merk rijbroeken met extra lengte nou daadwerkelijk het langst is? (mijn beenlengte van heup tot enkel is ruim 1m10.)
Verder heb ik nu eindelijk korte chaps gevonden die passen, maar zoek ook al jaren naar lange chaps die me zouden passen. Kennen jullie bedrijven die die op maat maken tegen een beetje redelijke prijs?
Misschien is het een idee om in de shop ook deze markt aan te pakken dan heb je toch al weer aardig wat meer mensen. Volgens mij heb je als je alle afwijkende maten aanpakt toch een redelijke markt in handen.
Groetjes
Nienke
In de standaard rijbroek maten kan ik geen rijbroeken vinden voor jouw beenlengte. Misschien dat ik nog een merk mis, maar ik zou geen merk weten die die lengte kan leveren. Het enige wat ik kan aanbieden is dat ik een rijbroek voor je laat maken. Hetzelfde geld voor chaps.
Als je meer wil weten, kan je altijd even een mailtje sturen.
info@xlequestrian.nl

Natasha schreef:Ik heb de paginas niet doorgeworsteld. maar ben geinteresseerd in leuke kleding in maat 50!