we hebben ff met een groepje mensen dat een beetje alles coordineert overlegt en we hebben besloten om voorlopig NIET MEER TE MAILEN naar BODW. Waarom niet: als jij in je mailbox 50x een mailtje ziet staan met : paardenforum zet zich in voor de verkeerstveiligheid.. wat zou jij dan doen... de kans bestaat dat ze ze allemaal direct weggooien. daarom wachten we momenteel even af.. het is zondag vandaag en dus kunnen we eignelijk niet veel.
Ik begin dadelijk aan het mailtje voor 3VO, en aan een mail voor BODW, met daarin een overzichtje van wat we hebben.
@ shetty: Het benaderen van andere forums lijkt me niet zon goed idee, het is iets van ons, en op auto forums gaat het vrnl over autos. daar zouden we dadelijk topics kunnen openen als we daadwerkelijk een groen licht krijgen van BODW. (jij bent de 1e die het hoort als het gedaan mag worden

Mocht BODW niet lukken bestaat er altijd nog zoiets als kranten, andere programmas (wegmisbruikers, verkeer in nederland (of zoiets), en anders maar Hart van Nederland, en Actienieuws!) En als het helemaal niet mocht lukken: Irene Moors waar een wil is, en Wendy van Dijk met Hart in Actie!!
Dus als iedereen zo enthausiast blijft als ze nu zijn, gaat het écht wel lukken! ik ben er zeker van!