Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soms helpt ie wel eens mee binnen halen of voeren. Denk dat het ook wel scheelt dat ze thuis koeien hebben, dus hij weet wel een beetje wat het allemaal in houd. Cute schreef:Over een paar jaartjes kunnen we dan samen bosritten maken, geweldig lijkt me dat!

Kitty1 schreef:Dumpen die ongeinteresseerde mannen!
Kitty1 schreef:Dumpen die ongeinteresseerde mannen!
Dat is toch wel erg zielig. Hi hi... IngLio schreef:Tsja, wat moet ik nou?
Hij is verder wel lief, maarja deelt alleen mijn hobby niet...
IngLio schreef:Tsja, wat moet ik nou?
Hij is verder wel lief, maarja deelt alleen mijn hobby niet...
) maar deel jij ook al zijn hobby's?
Ik hoop dat je vriend ook wat voordelen heeft? 

Ididit schreef:hmmmm, heb net dus wel je verhaal gelezen en zo iemand zou mijn vriend dus al niet zijn...Ik hoop dat je vriend ook wat voordelen heeft?
dit is namelijk alleen de negatieve kant die je beschrijft, neem aan dat er wel iets in hem is dat je leuk vind?
tja, in jou geval vind ik het ook wel iets ver gaan.... ik weet niet wat ik zou doen, maar zou er hard over na gaan denken hem in te ruilen denk ik!

Mijn paard was van de week een ijzer verloren en de hoefsmid kon helaas niet direct. Gisteravond belde hij dus plotseling, helaas kon ik zelf niet aangezien ik een afspraak had. Mijn vriend is dus naar mijn paard gegaan om haar vast te houden bij de smid, lief he