Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LilyLuna schreef:Ik denk ook dat de TS nogal eigenwijs is.
En het is niet slim om als 13 jarige een hengst te willen inrijden, ik denk gewoon niet dat je daar de lichamelijke kracht voor bezit.
Dus Ching Yi, neem aub gewoon wijze raad aan en doe het niet ZELF.
Je hebt er weinig plezier van als je eraf gelanceerd wordt, jij in de kreukels en je paard (psychisch) ook.
Maar ik moet ook wel zeggen dat de Bokkers er wel VOL bovenop springen als er weer een relletje is..
Alacairion schreef:LilyLuna schreef:Ik denk ook dat de TS nogal eigenwijs is.
En het is niet slim om als 13 jarige een hengst te willen inrijden, ik denk gewoon niet dat je daar de lichamelijke kracht voor bezit.
Dus Ching Yi, neem aub gewoon wijze raad aan en doe het niet ZELF.
Je hebt er weinig plezier van als je eraf gelanceerd wordt, jij in de kreukels en je paard (psychisch) ook.
Maar ik moet ook wel zeggen dat de Bokkers er wel VOL bovenop springen als er weer een relletje is..
Ja doh![]()
Heb toch ook niets beters te doen

)??
Pebblesje schreef:jeetje zeg wat een gezeik!!!! heerlijk
Ik vind zelf ook dat je er niet aan moet beginnen, denk jij als 13 jarige een hengst de baas kan? Om wat voor een paard gaat het(shetlander of een zwarte arabier)??
Je mag dan wel met je 13 jaar 9 jaar rijden maar dat zegt niks over je kennis om zo`n gedragsgestoord paard te kunnen beleren.
vivanes schreef:Precies! En het is nogal een verschil of je 9 jaar op een manege rijdt / verzorgpony's of zoiets dergelijks, of dat je ervaring hebt met bijvoorbeeld een paard wat niet standaard zijn of haar rondje wel kachelt!
En je vraagt om advies, maar je wilt alleen maar horen: "Moet je zeker inrijden, ik zou er als ik jou was gelijk opkruipen, liever vandaag dan gister" . Alles wat daar niet op lijkt kap je af! Dus wake up uit je penny droom en kijk eens hoe het echt zit!
Dus neem gewoon het advies aan en doe het gewoon niet!
manonnetjoe schreef:Citaat:Punt 1 heb ik al eens op een hengst gereden punt 2 merries en ruinen zijn evengoed
Wat maakt dat nou uit??? Je bent een penny die denkt heel wat te weten, maar je weet helemaal niks anders zou je zo niet reageren. Ik probeer je te helpen met goedbedoelde adviezen en anderen ook en dan doe je zo brutaal!! Das niet fatsoenlijk!
!!!!
vivanes schreef:@ Pebbelsje: Je bent goed op dreef he!!!!
Leuke reactie's
vivanes schreef:@ Pebbelsje: Je bent goed op dreef he!!!!
Leuke reactie's
ChingYi schreef:nou ik wou net wat zegge wat jullie misschien wel wilden hore maarjah laat ook maar als jullie tog zo k*irri moeten zijn heh met jullie grote mondjes, en dan mogen jullie nog 100 jaar ouder zijn, maar boeit mij dat soms iets??? mensen zijn mensen, groot en klein(alleen dan dat jullie stukken kleiner lijken) dus noe koppe toe
ow jah en over de "miss-penny"gesproken. Leuk dat je jezelf ook nog even voorstelt Pebblesje
ChingYi schreef:ik vroeg niks hoor miss-penny