rare hengst. Wie weet raad???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nella

Re: rare hengst. Wie weet raad???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:56

Heb ik vanmiddag al gehad hoor, maar kijk er met smacht naar uit Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:58

Ik denk ook dat de TS nogal eigenwijs is.
En het is niet slim om als 13 jarige een hengst te willen inrijden, ik denk gewoon niet dat je daar de lichamelijke kracht voor bezit.

Dus Ching Yi, neem aub gewoon wijze raad aan en doe het niet ZELF.
Je hebt er weinig plezier van als je eraf gelanceerd wordt, jij in de kreukels en je paard (psychisch) ook.

Maar ik moet ook wel zeggen dat de Bokkers er wel VOL bovenop springen als er weer een relletje is.. Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:01

LilyLuna schreef:
En het is niet slim om als 13 jarige een hengst te willen inrijden, ik denk gewoon niet dat je daar de lichamelijke kracht voor bezit.

Je hebt er weinig plezier van als je eraf gelanceerd wordt, jij in de kreukels en je paard (psychisch) ook.

Maar ik moet ook wel zeggen dat de Bokkers er wel VOL bovenop springen als er weer een relletje is.. Vingers aflikken

Ja doh Clown
Heb toch ook niets beters te doen Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:04

Alacairion schreef:
LilyLuna schreef:

Ja doh Clown
Heb toch ook niets beters te doen Haha!

MUTS! Ojee, oppassen voordat ik van jou ook een scheldPB ontvang Haha!
Had je gezien dat die smiley in mijn bericht een beetje halfgaar kijkt?
Zn tong is in het midden blijven steken Haha!

[/off-topic geneuzel] Rolleyes

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:07

jeetje zeg wat een gezeik!!!! heerlijk Vingers aflikken

Ik vind zelf ook dat je er niet aan moet beginnen, denk jij als 13 jarige een hengst de baas kan? Om wat voor een paard gaat het(shetlander of een zwarte arabier Nagelbijten / Gniffelen)??
Je mag dan wel met je 13 jaar 9 jaar rijden maar dat zegt niks over je kennis om zo`n gedragsgestoord paard te kunnen beleren.

*wacht op PB* Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:09

Pebblesje schreef:
jeetje zeg wat een gezeik!!!! heerlijk Vingers aflikken

Ik vind zelf ook dat je er niet aan moet beginnen, denk jij als 13 jarige een hengst de baas kan? Om wat voor een paard gaat het(shetlander of een zwarte arabier Nagelbijten / Gniffelen)??
Je mag dan wel met je 13 jaar 9 jaar rijden maar dat zegt niks over je kennis om zo`n gedragsgestoord paard te kunnen beleren.

mwah. echte hengst zo te lezen.... daar moet je mee om kunnen gaan wil je een hengst houden.
@ de topicstarter: Hij word hoogstens liver als hij geruind is, ziojn karakter verandert echt niet erg hoor.
Of vind je het soms leuk dat hij zich zo gedraagt?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:12

ja joh das stoer!!! Clown

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:12

Precies! En het is nogal een verschil of je 9 jaar op een manege rijdt / verzorgpony's of zoiets dergelijks, of dat je ervaring hebt met bijvoorbeeld een paard wat niet standaard zijn of haar rondje wel kachelt!
En je vraagt om advies, maar je wilt alleen maar horen: "Moet je zeker inrijden, ik zou er als ik jou was gelijk opkruipen, liever vandaag dan gister" . Alles wat daar niet op lijkt kap je af! Dus wake up uit je penny droom en kijk eens hoe het echt zit!
Dus neem gewoon het advies aan en doe het gewoon niet!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:15

heeeeeeeel persoonlijk denk ik dat zij hem helemaal niet gaat inrijden maar alleen een beetje mag meehelpen/kijken met de eigenaar Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:18

vivanes schreef:
Precies! En het is nogal een verschil of je 9 jaar op een manege rijdt / verzorgpony's of zoiets dergelijks, of dat je ervaring hebt met bijvoorbeeld een paard wat niet standaard zijn of haar rondje wel kachelt!
En je vraagt om advies, maar je wilt alleen maar horen: "Moet je zeker inrijden, ik zou er als ik jou was gelijk opkruipen, liever vandaag dan gister" . Alles wat daar niet op lijkt kap je af! Dus wake up uit je penny droom en kijk eens hoe het echt zit!
Dus neem gewoon het advies aan en doe het gewoon niet!

naah ik denk eerder iets van "Je kunt ook een slofteugel gebruiken, dan kan hij niets uithalen want zn hoofd zit dan naar beneden."
Lips are sealed

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 20:19

manonnetjoe schreef:
Citaat:
Punt 1 heb ik al eens op een hengst gereden punt 2 merries en ruinen zijn evengoed

Wat maakt dat nou uit??? Je bent een penny die denkt heel wat te weten, maar je weet helemaal niks anders zou je zo niet reageren. Ik probeer je te helpen met goedbedoelde adviezen en anderen ook en dan doe je zo brutaal!! Das niet fatsoenlijk!

nou ehmm toevallig begon je er zelf mee van oww en ze droomde toch zo om op een hengst te rijden(wat een mega onzin dus) dus je moet niet zeike en als je probeert te helpen dan help je me i.p.v afkraken en maar stom te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:22

Maarre ..... Ching-iets wat ga je nu doen? Zelf inrijden? of weet je het nog niet? ben wel benieuwd eigenlijk..

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:23

o dus advies dat niet in jou straatje past= afkraken...okee, dan weet ik dat ook weer Knipoog

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:23

Ik kraak jou niet af! Jij bent hier degene die fout bezig is! Ik gaf je adviezen net als iedereen maar die accepteer je niet. Moet je niet van mij verwachten dat ik met tips blijf komen aandraven als jij toch alles onnozel vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:24

Ching yi kan even niet reageren.

Ze is druk met pb-en Haha! Haha! Haha!

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:25

Even off-topic @ ChingYi: Doe me een lol, een typ fatsoenlijk. Inclusief leestekens en volledige woorden. Dit is erg irritant.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:27

neej miss Penny 2005 wil graag horen:

OOO wat gaaf zo`n wilde hengst!! JAA die moet je echt gaan temmen hoor!! en wel in je eentje!! lukt je vast! En wedden dat jullie binnenkort zo`n band hebben met elkaar dat hij voortaan hinnikend op je af komt galoperen en dan over de omheining springt en jij er dan op z`n rug springt en jullie samen door de bossen gaan galoperen zonder tuig.....yeah Right...keep on dreaming Nagelbijten / Gniffelen

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:30

@ Pebbelsje: Je bent goed op dreef he Haha! !!!!
Leuke reactie's Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:31

vivanes schreef:

Ja ja ja ja pebblesje heeft wat innerlijke spanningen in zich die ze moet uiten..... Haha!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 20:31

nou ik wou net wat zegge wat jullie misschien wel wilden hore maarjah laat ook maar als jullie tog zo k*irri moeten zijn heh met jullie grote mondjes, en dan mogen jullie nog 100 jaar ouder zijn, maar boeit mij dat soms iets??? mensen zijn mensen, groot en klein(alleen dan dat jullie stukken kleiner lijken) dus noe koppe toe
ow jah en over de "miss-penny"gesproken. Leuk dat je jezelf ook nog even voorstelt Pebblesje

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:32

vivanes schreef:

hahaa jaha *LOL*

ze vraagt er zelf om Knipoog

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:33

ChingYi schreef:
nou ik wou net wat zegge wat jullie misschien wel wilden hore maarjah laat ook maar als jullie tog zo k*irri moeten zijn heh met jullie grote mondjes, en dan mogen jullie nog 100 jaar ouder zijn, maar boeit mij dat soms iets??? mensen zijn mensen, groot en klein(alleen dan dat jullie stukken kleiner lijken) dus noe koppe toe
ow jah en over de "miss-penny"gesproken. Leuk dat je jezelf ook nog even voorstelt Pebblesje

Ja aangenaam Haha!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 20:33

ik vroeg niks hoor miss-penny Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:33

MUAHAHAHHAHA

Ja..... maar pebblesje is wel MIJN pennymeisje hoor.
Afblijven dus.

Maar ehm. Chingyi, voel ik nou een zekere spanning tussen ons?
want ik vroeg net aan je wat je nou gaat doen na al die adviezen, ga je hem nou zelf inrijden van de zomer?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:34

ChingYi schreef:
ik vroeg niks hoor miss-penny Boos!

nee dat zei ik toch niet?