Dat het paardje niet lief is, is aan xsuusx zelf te danken.
En als je vindt dat wij haar niet meer serieus nemen dan heb je daar gelijk in, ze spreekt zichzelf voortdurend tegen.
Misschien reageert ze wel heeeel goed op de staafmixer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Als je hem op verkeerde plekken gebruikt wel ja... . Nee ik raad voor dit soort gebruiksvoorwerken toch van die stress-balletjes aan...
Citaat:Maar dan moet ze dook een cap op met de stress balletjes, die kunnen ook ineens hele gekke dingen doen......
moyra schreef:gijsenkim
ik ken de pony van suus ook en ze niet zo lief als jullie denken dat ze is !
je kan wel merken dat jullie hoogmoedig zijn![]()
maarja ik laat dit verder allmaal aan xsuusx over
Citaat:nee hoor je heb me niet op
me snaar geraakt.
ik ben de enige en de enige die o haar durft te rijden en die ze nog vatsoendelijk toelaat.
en ja ze doet het regelmatig.bijna elke dag.gister dan niet.maar het is dan wel heel wat.
ik zal je onthouden.voorlopig les ik nog en gaat het aardig de goede kant op als ze der dagen heb.
Citaat:HAhahahaha Ik wacht met spanning op die topic.
Maar goed, wij zijn hoogmoedig. Prima, best, maar vraag dan ook niet meer om adviezen. En hou je bij 1 verhaal en verander dus niet om 't bericht. Misschien is je paard wel schizofreen. De ene dag lief, de volgende dag een monster.
Misschien dat je snaar vlak bij haar cap zit want die kan ze ook niet vinden.
Citaat:een cap op je gevoelige snaar....
Daar krijg ik toch hele andere ideeen bij
Sterre schreef:Dames, blijven we even off-topic >;) !!
Citaat:Over de opfok ben ik het nog steeds niet helemaal eens, maar daar kun je uren over door praten
runningkawa schreef:Citaat:Over de opfok ben ik het nog steeds niet helemaal eens, maar daar kun je uren over door praten
Voor mij ff wat ik opfok vind, denk dat sommige anderen dat ook zo wel bedoelen.
Voor mij is dat een plek, waar ze met leeftijdsgenoten kunnen ravotten, spelen, sprintjes trekken enz. En een (paar) oudere, die liefst dominanter zijn, zodat de daar wel ff duidelijke regels, maar vooral grenzen van geleerd krijgen.
En niet voor 1-2 uurtjes in de grote van een bak.
En niet continu bemoeienis van de mens.
Wat Stef zegt, ff bagger van de beentjes enzo oke, maar daar ben je geen uur mee bezig
Heeft toevallig je eigen stal die mogelijkheid, vind ik dat ook opfok.
Citaat:Dat zou overigens nog wel een ideetje zijn voor die haflinger hengst............ zet hem even op een weide met een drachtige merrie
moyra schreef:het is inderdaad fout dat ze niet met cap rijd! maar om haar dan zo te gaan afzeiken. Jullie zeuren ook tegen mij maarja die fotos die xsuusx had geplaast waren inderdaad te erg voor woorden. maar het gaat nu al een end beter tussen mij en me paardje