figora schreef:Ik wil ook graag nog even reageren....
Ik ben er ooit 1 keer geweest. Ik had destijds een pony en een paard. Mijn pony stond te koop, het paard was voor de toekomst. Na een paar dagen bleek het niet goed te gaan om op twee te rijden. Het kostte teveel tijd, met veel pijn Idylle naar BM stables gebrcht. Ik had heel veel plezier aan haar gehad, deed haar echt met pijn weg...
Maar goed, we kwamen daar dus aan, mensen waren vriendelijk, stallen netjes (en niet slordig zoals ik hier lees) ik liet haar daar met een gerust hart achter.
Ik was blij dat ze haar namen, mijn pony had namelijk een rare streek, als er mensen kwamen om haar te kopen, ging ze kreupel lopen, mensen moesten bij ons dus altijd stiekum op wedstrijd komen zodat mijn pony het niet door had!!
Ze liep toen dus ook kreupel. Twee dagen erna gebeld, en liep al weer helemaal oke, iedereen blij![]()
Wat ik alleen jammer vind.. ik heb een aantal keer gevraagt dat ik het erg leuk zou vinden dat ik wist waar hij heen ging. Maar ik hoorde dus steeds maar niets! Na 1,5 jaar een advertentie gezet en reactiemensen in rotterdam, maar inmiddels was hij daar ook al weg
... paardje dus spoorloos...
erg jammer...
Dus BM als je miss nog weet waar hij is??
Ydille was naar mensen in Rotterdam, dat heb ik je toen ook verteld toch?
Ze heten Coba en Michel.
Ik geloof dat die haar na een jaar ofzo hebben verkocht aan van Iwaarden in Waarde.