Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karoliena schreef:Is heel leuk cissie maar als mijn hengst omhoog gaat omdat hij zo de baas denkt te worden krijgt hij ook gewoon een schop voor zijn kont hoor. En dat is echt niet uit onmacht dat is gewoon wat het duidelijkste voor hem is.
karoliena schreef:Is heel leuk cissie maar als mijn hengst omhoog gaat omdat hij zo de baas denkt te worden krijgt hij ook gewoon een schop voor zijn kont hoor. En dat is echt niet uit onmacht dat is gewoon wat het duidelijkste voor hem is.
cissie schreef:Een paard wat uit dominantie of brutaliteit mij probeert te meppen kan er 1tje terug verwachten.
dus het was zo over..) dus ja.. bij sommige paarden ligt het gewoon wat anders, niet?
!! en de wedstrijdpaarden , die worden helemaal duidelijk beleerd
zoals op pagina 1 al iemand zei dat diegene zijn veulen een schop gaf
, gebeurt dat bij ons ook . De jonge hengsten zijn levensgevaarlijk soms , en ze moeten weten dat jij hoger staat !! Dus al luisteren ze niet dan krijgen ze een mep/schop , en denken ze wel twee keer na voordat ze zoiets weer flikken !! En die paarden zijn later allemaal super braaf , je hoeft maar 1 x je vinger omhoog te doen en ze blijven netjes stilstaan
Soraya92 schreef:mijn pony mag nog best veel van mij , maar ze kan best een schop krijgen hoor helemaal als ze mij trapt !!! en de wedstrijdpaarden , die worden helemaal duidelijk beleerd
zoals op pagina 1 al iemand zei dat diegene zijn veulen een schop gaf
, gebeurt dat bij ons ook . De jonge hengsten zijn levensgevaarlijk soms , en ze moeten weten dat jij hoger staat !! Dus al luisteren ze niet dan krijgen ze een mep/schop , en denken ze wel twee keer na voordat ze zoiets weer flikken !! En die paarden zijn later allemaal super braaf , je hoeft maar 1 x je vinger omhoog te doen en ze blijven netjes stilstaan