Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
horsewisper schreef:ik ben teun ook steeds al aan het straffen, als hij iets doet wat niet mag, me ouders gaan af en toe mee, of een vrouw van stal helpt even mee.
en castereren doe ik zon jong dier niet ik wil hem 1,5 hebben, nu is hij 1 dus zou het wel kunnen, maar ik vind het nog jong en da ook.
horsewisper schreef:ik het trouwens ook zo als je een pony laat ruinen dat hij gelijk al zijn temprament kwijt is. ik wil wel dat hij kuren blijft houden een beetje.
want alleen maar een makke pony die niets doet is ook niet leuk. moet wel wat pit ik zitten.
horsewisper schreef:Hoezo stoer zijn ? waarom moet ik stoer zijn met mij pony ?
Zou jij een pony wat gewoon meeloopt nooit iets uithaald altijd braaf zij die je vooruit moet trekken die nooit eens wat uivreet geen geintjes niet lekker doorlopen, leuk vinden ?
.. castreren is geen grote drastische verandering dat hij in 1 keer helemaal braaf word, nee het grootste deel moet toch van de opvoeding komen.. horsewisper schreef:Ik denk niet aan casteren, naja heb er eerlijk gezegt wel aan gedacht, maar volgens de mede bokkers hiero moet ik hem castereren, niet dat ik het doe want ik vind hem te jong.
ik doe niets met hem wandelen, en elke dag zijn eten brengen, niets mis mee.
als je ziet heoveel mensen hier elke dag wandelen met hun shetlander en er veel mee doen als ik... moeten jullie daar maar eens gaan klagen..
horsewisper schreef:waar slaat dat nou weer op, als iemand in de sloot springt spring jij er achteraan.
Sommige mensen durven hier geen topics meer te openen heb ik via mailtjes en msn gehoord, puur door alle commentaar op bokt.
ik heb dat wel gedaan, en heb er ook geen spijt van heb wat aan de afviezen, maar ji bent een beetje aan het meelullen met de rest.. maarja houd wijs haar mond.
horsewisper schreef:ik doe niets met hem wandelen, en elke dag zijn eten brengen, niets mis mee.
als je ziet heoveel mensen hier elke dag wandelen met hun shetlander en er veel mee doen als ik... moeten jullie daar maar eens gaan klagen..
nickyu schreef:horsewisper schreef:ik doe niets met hem wandelen, en elke dag zijn eten brengen, niets mis mee.
die andere mensen hebben die ook allemaal een 1 jarig veulen of een al wat oudere shet>?

jij bent denk ik ook niet altijd de makkelijkste thuis ,..)horsewisper schreef:ik het trouwens ook zo als je een pony laat ruinen dat hij gelijk al zijn temprament kwijt is. ik wil wel dat hij kuren blijft houden een beetje.
want alleen maar een makke pony die niets doet is ook niet leuk. moet wel wat pit ik zitten.
horsewisper schreef:Haha dat deden we zoiezo al, de hele stal licht af en toe dubbel, met zijn gekke kapriolen, en over de bakrand springen.
(ook over de bakrand) Alleen bleef ze met dr achterbenen hangen aan het draad (de bak opening is stuk dus hangt nu draad van de strobalen tussen de palen van de bak), was wel ff eng gelukkig heeft ze een dikke vacht en heeft ze er niks aan over gehouden.