Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardensport schreef:Naar wat heen te hebben gemailt vertelde ik haar dat ze het paard voor .......euro mocht kopen als ze dat wilde.
Ik heb nog tegen haar gezegt dat ik er nog niet 100% uit was wat ik nu precies wilde wel of niet verkopen en wel of niet aan haar.
Die avond wilde ik haar mailen dat ik liever toch het paard wilde houden en dat de verkoop aan haar niet door zou gaan.
Hier heb ik de volgende ochtend meteen een mailtje naar toe gestuurd en gezegt dat ik het niet aan kon om het paard te verkopen.
En dat ik alles op alles wilde zetten om het paard te behouden.
Ik had nog telefonisch aan gegeven dat ik even na wilde denken of de verkoop plaats zou vinden of niet en dat was oke!!
paardensport schreef:Ik wil ook nog even kwijt dat ik geen enkele gegevens van mij heb verwijdert op internet.
Waarom zou ik dat moeten doen heb geen enkele reden daar toe.
Ik heb wel degelijk kontact opgenomen via MSN maar werd geblokkeert of er werd afgemeld.
Ik dacht toen dat verdere kontact niet meer gewenst was.
Er is ook geen telefonisch of ander kontact meer met mij op genomen hoe kan ik die dan ontlopen??
Nogmaals ik vind het echt heel erg en voel me er ook enorm rottig door.
Maar was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
Ook een andere bokster wilde langs komen om het paard te bekijken en ook haar heb ik gezegt dat ik het paard niet meer verkocht omdat ik het wilde (en kan) houden.
KeeK schreef:Holly, dat bedoelde ik precies.
Tinaaz, ik denk dat je toch het beste het advies van holly op kunt volgen. Succes er mee.
maar het is misschien wel zo netjes...fjordenfan schreef:kun je nie t naar derechtswinkel gaan ?
ik zou hie rtoch werk van maken, jij staat in je recht mijns inziens
tenslotte heb je al kosten gemaakt voor dat paard
stalleke schreef:Waarom zet je ign je paard te koop als je niet weet of je het emotioneel aan kan en of je niet zeker weet of je het weg wil doen!
Dat heb jij gewoon verkeerd gedaan, denk er dan eerst over na voordat je een paard te koop zet!!
mayo_horses schreef:Ik wil even wat van je weten.
Wil je dat paard nou of niet?
Je bent namelijk nu al bijna een week je mening aan het geven en luisteren naar anderen maar als je dat paard wil moet je er echt aan gaan werken.
Zodra hij aan een ander is verkocht die er niks van wist heb jij denk wel een probleem.
En aan gezien je hem wil trainen moet je wel een beetje door gaan en niet blijven wachten.
Sorry hoor maar je staat in je recht dus als je hem wil kan je hem denk zo krijgen.