Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En nog redelijk betaalbaar ook: € 40,-

en heb 2 bh's uit Engeland besteld bij Bravissimo!! 
laukjefreak schreef:waneer was die korting bij divoza? k ga er nu zaterdag heen! en heb er weer 2 nodig!
Azhari schreef:Ik gebruik altijd het "eigenmerk" van Livera. Deze vind ik net zo fijn als de shockabsorber en zijn een tikkeltje minder duur.
Citaat:Ik ben verbaasd over alle toeren die mensen uit halen.
Een goede sportbh is altijd belangrijk, helemaal als je een grotere cupmaat hebt!! Mijn gewone dagelijkse bh's geven mij echt niet zoveel steun als mijn shockabsorbers, ze maken niet voor niks speciale sportbh's!!
Ipsilonka schreef:Ik bedoelde niet de sportbh's. Ik bedoelde de verhalen van bh onder bh, strak shirtje over bh etc
Dat gedoe snap ik ook niet, gewoon een goed passende, stevige sportbh kopen
Mexx schreef:Ipsilonka schreef:Ik bedoelde niet de sportbh's. Ik bedoelde de verhalen van bh onder bh, strak shirtje over bh etc
Ooh, oké, dan heb ik je verkeerd begrepenDat gedoe snap ik ook niet, gewoon een goed passende, stevige sportbh kopen
) en kan daarmee alles, gelukkig maar. MissJ schreef:Gaat dat niet schuren, 2 bh's over elkaar?
Ik heb alleen een sportbh aan.
Of de shockabsorber van Berlei, of, voor het echte stevige werk, mijn harnas van Triumph.![]()
Daar zit alles zo poepiestrak in dat ik hem bijna niet aan en uit krijg, maar er dus ook niks kan bewegen, en dat scheelt hoopjes pijn.
Ipsilonka schreef:
Ja, precies! Als ik kijk naar me zelf heb 75/80F, maar ik heb nooit ergens last van. Nou ja, ik moet natuurlijk niet zonder BH iets doen, maar ik heb altijd goede BH's (Marie Jo 'l aventure) en kan daarmee alles, gelukkig maar.

Gisteren heb ik de bh's uit Engeland binnen gekregen en ze zijn geweldig! Kwaliteit is te vergelijken met Prima Donna, alleen zijn ze de helft goedkoper