Grote cupmaat...wie nog meer??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiaMora

Re: Grote cupmaat...wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:26

Hier spreekt een stevige D-cup.

Ik heb wel een aantal fijne bh's, maar met paardrijden glijden de schouderbandjes altijd naar beneden en weg is de steun dan.
Dus is het belangrijk gekruiste banden te hebben aan een sportbh.

Moeilijk te vinden dus bedacht ik zelf een oplossing.

Gewoon met een schoenveter mijn bandjes aan de voorzijde of achterzijde met elkaar verbinden zodat ze mooi op mijn schouders blijven.
Maar liever heb ik gewoon een fijne sport-bh....dus ga ik snel kijken bij Neckerman en de engelse site die hier al genoemd werd !

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:48

Ik rij altijd met een voorgevormde bh van de hema, met daarover een shockabsurber in een kleinere maat. Heb maat dd/e en mijn shockabsurber is maar d dus dat zit lekker strak en het schud geen 1 kant op Haha!

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:05

Ik heb ook 70 DD Ik heb nog wat zwangerschaps BH liggen en die doe ik over de normale BH heen aan. Doe ik dat niet dan is mijn zicht verdwenen.. hihi Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:10

ik rijdt met een sportbh over mijn gewone beugelbh heen, dat vind ik het fijnste.

Ik heb een hele fijne van de Livera (geloof ik) met een haltertop en achtersluiting en ook met een schuifje verstalbare bandjes (je kunt hem daar ook losmaken.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:08

Gaat dat niet schuren, 2 bh's over elkaar?
Ik heb alleen een sportbh aan.
Of de shockabsorber van Berlei, of, voor het echte stevige werk, mijn harnas van Triumph. Haha!
Daar zit alles zo poepiestrak in dat ik hem bijna niet aan en uit krijg, maar er dus ook niks kan bewegen, en dat scheelt hoopjes pijn.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:49

Ik heb zelf 85DD/E, en heb er 1 van de Hema voor de fitness die niet zo heel geweldig ondersteund, maar ook 1 van Champion en die is echt geweldig!

In die van Champion zitten in de bandjes ook nog eens padding, en het materiaal is erg fijn! Dit is echt de fijnste sportbh die je je maar kan wensen Knipoog En nog redelijk betaalbaar ook: € 40,-

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:40

Ik heb net bij Divoza mijn tweede Shock Absorber gekocht, ze waren nu met 10% korting!! Volgens mij omdat er een nieuwer type is, alleen heeft deze geen gekruiste bandjes en dat heb ik juist nodig!! Dus mooi voor mij, dat ze nu ook nog goedkoper waren Haha!

Ik heb overigens deze Shock Absorber de B507 (er zijn meerdere types)
Afbeelding
Hier zie je ook de achterkant goed
Afbeelding

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:54

Ik heb die met impact level 4.
Deze 3 geeft geen steun aan mijn Etjes.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:03

Nou, ik heb vandaag eindelijk de creditcard van mijn pa mogen 'lenen' Haha! Haha! en heb 2 bh's uit Engeland besteld bij Bravissimo!! Ja

Nu afwachten wanneer ze binnen komen en of de maat eindelijk eens goed is... (ik heb cupmaat J besteld) Bloos

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 21:20

ik durf ook wel is een zeer strak topje aandoen en dan mijn t-shirt, onder dit alles nog een goede sportBH. eerst heb je wel wat ademnood soms:p

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 19:31

waneer was die korting bij divoza? k ga er nu zaterdag heen! en heb er weer 2 nodig!

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 07:38

laukjefreak schreef:
waneer was die korting bij divoza? k ga er nu zaterdag heen! en heb er weer 2 nodig!

Zie datum van mijn post, dat zal dus rond 27 april geweest zijn Knipoog

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 08:30

nog iemand meld zich hihi
heb 75E en heb ook die fila sportbh, voel me dr alleen helemaal benauwd in haha
soms heb ik ook wel last met paardrijden maar komt misschien wel omdat ik bijna altijd zonder zadel rondhobbel haha
heb nu ook gewoon voorgevormde bhs van de hunkemoller en die zitten heerlijk en geven ook veel steun
gaat tot 75E ook
hebben alleen geen huidskleurige dan, echt irri

die bikini's op die engelse site vindt ik ook wel wat
loop nu met een veels te kleine rond te huppelen haha

Misty4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 08:40

Azhari schreef:
Ik gebruik altijd het "eigenmerk" van Livera. Deze vind ik net zo fijn als de shockabsorber en zijn een tikkeltje minder duur.

Ik heb ook altijd bh's van de Livera en ook geen eens een sport die heb ik gehad en die zat helemaal niet lekker... Maar het enige probleem wat is heb is dat de beugels er toch snel uitgaan en dan kan je dat laten maken door Livera maar dat helpt ook niet... Heb toevallig zaterdag 2 nieuwe gekocht en die zitten ok! Haha!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 10:44

Ik ben verbaasd over alle toeren die mensen uit halen. Ik heb een grotere cup als sommige, maar als ik vergeet een sportbh aan te doen maar wel gewoon een goed passende BH aan heb, dan stap ik gewoon op mijn paard hoor. Qua sportbh's heb ik een Truimph die zit erg fijn en van Champion, maar die gaan binnen t jaar stuk.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 10:50

Citaat:
Ik ben verbaasd over alle toeren die mensen uit halen.

Toeren Verward Een goede sportbh is altijd belangrijk, helemaal als je een grotere cupmaat hebt!! Mijn gewone dagelijkse bh's geven mij echt niet zoveel steun als mijn shockabsorbers, ze maken niet voor niks speciale sportbh's!!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:18

Ik bedoelde niet de sportbh's. Ik bedoelde de verhalen van bh onder bh, strak shirtje over bh etc Haha!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:51

ik had voor ik zwanger werd een b,kleine c-cupmaat.
heerlijk maatje dus voor rijden en prive.

tijdens de zwangerschap en nu met borstvpoeding na de bevalling heb ik een grote d-cupmaat,tjemig wat een borstomvang nu en wat lastig met rijden.
ik heb de gehele dag voedingsbeha aan en trek er een strakke sporttop over aan bij het rijden..maar ik vind het nog allemaal maar wiebelen Haha!

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:48

Ipsilonka schreef:
Ik bedoelde niet de sportbh's. Ik bedoelde de verhalen van bh onder bh, strak shirtje over bh etc Haha!

Ooh, oké, dan heb ik je verkeerd begrepen Haha! Dat gedoe snap ik ook niet, gewoon een goed passende, stevige sportbh kopen Knipoog

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:17

Mexx schreef:
Ipsilonka schreef:

Ooh, oké, dan heb ik je verkeerd begrepen Haha! Dat gedoe snap ik ook niet, gewoon een goed passende, stevige sportbh kopen Knipoog

Ja, precies! Als ik kijk naar me zelf heb 75/80F, maar ik heb nooit ergens last van. Nou ja, ik moet natuurlijk niet zonder BH iets doen, maar ik heb altijd goede BH's (Marie Jo 'l aventure Haha! ) en kan daarmee alles, gelukkig maar.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 00:06

MissJ schreef:
Gaat dat niet schuren, 2 bh's over elkaar?
Ik heb alleen een sportbh aan.
Of de shockabsorber van Berlei, of, voor het echte stevige werk, mijn harnas van Triumph. Haha!
Daar zit alles zo poepiestrak in dat ik hem bijna niet aan en uit krijg, maar er dus ook niks kan bewegen, en dat scheelt hoopjes pijn.

Nee geen last van, zonder beugels vind ik echt niets.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 00:08

Ipsilonka schreef:

Ja, precies! Als ik kijk naar me zelf heb 75/80F, maar ik heb nooit ergens last van. Nou ja, ik moet natuurlijk niet zonder BH iets doen, maar ik heb altijd goede BH's (Marie Jo 'l aventure Haha! ) en kan daarmee alles, gelukkig maar.

Ik heb ook altijd goede BH's (prima donna) maar vind het wel fijn om met rijden de boel wat meer in te snoeren...

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:26

Ik had normaal ook altijd Prima Donna, maar die gaat niet verder dan cupmaat H, wat voor mij net iets te klein is en de prijs ligt rond de Euro 80,= wat heel veel geld is Ja Gisteren heb ik de bh's uit Engeland binnen gekregen en ze zijn geweldig! Kwaliteit is te vergelijken met Prima Donna, alleen zijn ze de helft goedkoper OK dan!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:36

ik ben benieuwd hoe ze zich houden, want daar zit vaak verschil in...

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:53

Voor zover ik merk zit er alleen verschil in de prijs Haha! Haha! Haha!