onze pony's worden lastig gevallen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

remi

Re: onze pony's worden lastig gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:49

Ik kan me wel voorstellen dat sommige bokkers je niet geloven, dat ligt niet aan jou maar meer aan alle verhalen die hier voorbij zijn gekomen waarbij veel bokkers in de bres zijn gesprongen en die achteraf uit een hele grote duim gezogen waren..........

Het is makkelijk om een oordeel te geven als je achter de computer zit en het niet echt meemaakt. Mijn eerste reactie is ook paarden daar weghalen of inderdaad s'nachts binnenzetten oid.Maar je hebt al een aantal keer duidelijk gemaakt dat je dat absoluut niet wil. Dus dan is mijn vraag aan jou wat verwacht je nou van dit topic? De oplossingen die er aangedragen worden worden genegeerd of makkelijk afgedaan en dan kan ik me wederom de reacties van sommige mensen wel voorstellen. Je moet je ook in die andere mensen kunnen en willen verplaatsen, bedenk maar eens wat je eigen reactie zou zijn als je dit topic zou lezen en het zou niet over je eigen paarden gaan.Waarschijnlijk is jou reactie er 1 als zoveel mensen hier al geplaatst hebben...........

Succes ermee en ik hoop voor je dat het lastig vallen stopt of dat je erachter komt wie het gedaan kan hebben.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 15:56

Ja maar er zijn dus een hoop adviezen die ik wel opgevolgd heb alleen de mensen van de laatste bladzijde blijven maar doordrammen dat ik ze moet verkopen, casteren, verhuizen of dat ik alles verzin.

Bijna alles van de eerste pagina's heb ik gedaan.

Maar goed in ieder geval bedankt voorje steun.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:12

Mijn idee:
Hart van Nederland.

Die hebben vaker zulke onderwerpen, en als het uitgebreidt in de media komt heb je kans dat die lui niet meer duven omdat ze weten dat ze in de gaten gehouden worden

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 16:15

Ja dat is een goeie.

Heb al wel naar de plaatselijke kranten gemaild maar niet eens een bericht terug gehad echt heel slecht.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:45

dan zal ik ze nog een keertje gaan bellen,
ookal ga je het een beetje overdrijven, als er maar iets aan gedaan word,toch?

hmm maar wat ik niet begrijp, je zegt dat er geen bouwmarkt is die in harderwijk lampen verkoopt, hoe kan het dan dat mijn tante die ook in harderwijk woont, twee dagen geleden twee van die lampen heeft gehaald, gewoon bij de bouwmaat?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 16:50

Waar dan.

Iedereen zegt het steeds maar ik kan ze niet vinden heb dus alleen een camera gekocht.

Misschien ben ik een beetje scheel met kijken hoor kan ook. Bloos

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:53

Zoals ik al eerder zei: Bel alle bouwmarkten in je omgeving op en vraag of ze ze hebben. Als ze ze hebben laat je ze gelijk apart leggen, dan hoef je er ook niet overheen te kijken Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 16:55

Ja ga het morgen nog weer even bellen.

Bij welke bouwmark dan want bij de Gamma zeiden ze dat die lampen er helemaal niet zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:56

Wij hebben zelf pas nog zo'n lamp bij de Praxis gekocht, was nog heel goedkoop ook.
Geen idee wat er in jouw buurt zit, maar behalve Gamma, Praxis heb je ook nog Karwei e.a.
Op www.telefoongids.nl kun je bij bedrijven zoeken op bouwmarkten in jouw regio.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 17:03

Bedankt ja de Praxis zit hier geloof ik die is nieuw. Ga ik morgen gelijk even bellen.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:12

karoliena schreef:
Waar dan.

Iedereen zegt het steeds maar ik kan ze niet vinden heb dus alleen een camera gekocht.

Misschien ben ik een beetje scheel met kijken hoor kan ook. Bloos

hmm als het je echt aan het hart gaat kun je toch ook aan medewerkers vragen of praat ik nu onzin?
die mensen werken er niet voor niets hoor Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 19:20

Dat heb ik ook heus wel gedaan en ze zeggen dus dat ze zulke lampen niet hebben vandaar dat ik dus ook vroeg bij welke bouwmarkt dan kan ik dus gewoon zeggen dat ze ze wel hebben.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:34

ze heeft ze bij de praxis gehaald in harderwijk, ik heb der even opgebeld voor je Knipoog

ik hoop in ieder geval dat alles goed komt bij je, want dit is zo ook geen doen Ach gut

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 19:57

Nee inderdaad ga morgen gelijk even de praxis bellen.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:12

en hebben ze het nu?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 19:49

Heb nog niet kunnen bellen. Was onderweg naar mijn werk hield mijn brommer er mee op Boos! . Heb ik een uur naar mijn werk moeten lopen en de terugweg deed hij het ook niet. Was pas om 5 uur bij de pony's. Heb even gekeken waar hij zit en ga er morgen heen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:11

karolina............. als je alleen vandaag de lotto had kunnen bellen om de hoofdprijs van 13 miljoen op te halen.......... had het je wel gelukt om te bellen........

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 20:14

Nee ook niet.

Ik ben namelijk ook ziek et maakt niet uit of ik dat vandaag doe of morgen want kan hem toch pas vrijdag ophalen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:18

ja had alleen maar hoeven bellen..................

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 20:21

Ik bedoel ziek ziek en niet een griepje

Kan nou eenmaal niet een boel dingen op 1 dag doen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:25

als je 13 miljoen had gekregen voor dat ene telefoontje........... had je dat telefoontje wel gepleegt......... hoe ziek je ook bent.

echt......... een telefoontje hoeft nog geen minuut in beslag te nemen.....

mensen die zeggen............ ik kon je niet bellen..Hebben altijd aan mij een lastige want dat vind ik zo een onzin......... niet willen bellen is het dan.........

Boelie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:31

Jullie zullen nooit (willen) snappen waarom dingen niet uitgevoerd kunnen worden.
Karoliena geeft zelf al aan dat ze ziek is en ze bedoeld geen griepje!!!
Als zij zegt dat dingen niet kunnen, kunnen ze ook niet.

Neem bijvoorbeeld die lamp:
Ze moet er een op batterijen hebben met een lichtsensor, omdat er geen stroom bij de wei is, daar moet je idd iets langer voor zoeken ja.

Als zij zegt dat ze van ***** heeft geprobeerd, geloof dat dan toch!!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 20:33

Ja nouja ik ben gewoon ziek. Maar goed daar gaat het niet om.

Goed een gedeelte van het mistery is waarschijnlijk opgelost. Maandag was de dochter van de boer met een vriendinnetje bij het hek van de pony's en dat vriendinnetje stond gewoon vrolijk op zijn hoofd te slaan Boos! . Dus hun zijn denk ik diegene die ze stiekem hebben gevoerd en geborsteld.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:38

daadwerkelijk dingen ophangen of halen........... ala, ik kan me voorstellen dat je daar geen tijd voor hebt........ of dat dit andersinds niet lukt..........

maar een telefoontje plegen ........... kom op zeg! Dat kan je alleen niet als je half in coma ligt

Is geen excuus.............. het niet op kunnen hangen, kan ik begrijpen, het niet kunnen halen, kan ik begrijpen......... maar niet niet kunnen bellen.............

maar stiekum voeren en borstelen is wel iets anders dan je in je eerste bericht post..............

karoliena schreef:
Al meer dan een half jaar worden mijn pony's lastig gevallen en zelfs mishandeld. Ze staan tussen twee huizen in en niemand ziet wat. De politie kan niets doen. We rijden een aantal keren per dag langs en zien nooit wat. Vanavond gaan we weer bij ze kijken en is weer mijn pony overstuur wat dus betekend dat er weer iemand geweesd is. Ik weet niet meer wat ik moet doen en wat we nog kunnen doen.

HELP

naja\...... ik ga hier weg... want dit is ook weer zoiets waar ik dus heel veel moeite mee ga krijgen om hier aardig in te blijven reageren

Boelie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:41

Zo, dat scheelt ons weer. Weer iemand minder die alleen kan zeuren over het NIET opvolgen van goede raad. Wie volgt???