MMaxje schreef:Blossomm schreef:Dat bedoelde ik ook
Of ziekenhuis, of dierenkliniek of Nederland..
Natuurlijk is het erg handig als er iemand met de auto mee rijdt, maar met een auto kan je niet overal komen waar je te paard wel kan komen.
En we kunnen maanden weg zijn, het lijkt me als 'chauffeur' zijnde niet echt leuk.
Ik denk dat ik me prima zou vermaken, als chauffeur, groom, en dat soort dingenAlleen is mijn huidige auto niet in staat om een trailer oid mee te nemen, maar wat niet is, kan nog komen
Super! Dan is het ontzettend handig als je ons per auto kan vergezellen. Misschien kunnen we zelfs afwisselen, als paardeneigenaren dat zien zitten.
Alleen is mijn huidige auto niet in staat om een trailer oid mee te nemen, maar wat niet is, kan nog komen
Dit is tenminste te plannen voor mij, de reis duurt niet al te lang, er is bagagevervoer en de kosten vallen mee!

. Matje uitrollen ga ik dr zo ff leren, een apport kunstje en als laatste een stijgertje en volgens mij heb je t publiek zo onder de indruk. Apporteren is t enigste wat wat moeilijk aan te leren is en Stella zou ik al stijgeren kunnen leren maar heb het trainen nog niet goed genoeg onder de vingers om dat aan te durven (tegen die tijd mag ik hopen van wel, anders is t toch wel erg met me gesteld