Anke schreef:Ik denk dat het beste is om deze maand af te laten maken en dan te stoppen ermee, periode loopt 20 januari namelijk af.
Maar het is gewoon niet 1 ding, het zijn er zoveel en misschien doe ik wel moeilijk, maar ik wil het gewoon goed en anders niet.
Dan leer ik mijn vriend wel hoe hij goed moet longeren en dan longeert hij haar maar af en toe ipv een bijrijder....
Hey uh.. niet nu zeggen opeens dat het aan jou ligt! Dat vind ik helemaal raar. Het ligt niet aan jou. Het is jouw paardje, ze mag blij zijn dat ze erop mag rijden.. En als ze het dan op zo'n manier laat afweten, dat is behoorlijk belachelijk. Bovendien had mijn moeder me toch wel naar die pony toe geschopt als ze er elke maar 100 euries voor moest neerleggen...
Ik heb de restvan het topic niet echt meer gevolgd, maar dit isgewoon allemaal heel erg raar.. ik zou inderdaad haar de maand laten afmaken. En misschien vindt je vriend het wel heel erg leuk..

)
je verdient met jou geduld een verzorgster die 100% klaar staat voor jou en je paard, die alles nakomt en een beetje verstand heeft!