iritatie top 10 -)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:05

ik erger me ook aan een paar dingen..

-ten eerste die boktwoorden Poedersuikerig, banketstaaflig, oliebol, stinkmodder enz.
-mensen die niet openstaan voor andere meningen
-het meelopen in topics..
-msn-taal
-kan verder even niets bedenken..

Het lijkt mij trouwens wel de tijd om een nieuw boktlogo te maken vinden jullie niet? Clown Haha!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:09

Op nummer 1:

* de negatieve reacties als je foto's plaatst met een hulpteugel! Lips are sealed

Men doet alsof die dingen heel erg zijn, terwijl een hulpteugels is om je te helpen en je dus toe kunt passen in de africhting van je paard. Maar owee als je foto's plaatst met een hulpteugel erop, dan krijg je niets anders te horen dan alleen maar dingen over die hulpteugel... Frusty

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:10

PhiaBink schreef:
Ik weet dat er meer zijn die zich er aan ergeren. Het komt over dat de kleur van het (Anky)setje het aller belangrijkste is op de foto en de rest is totaal onbelangrijk. Dit komt in mijn ogen showent en pronkend over.

Wat maakt dat uit wat een anderen ervan denken?

Het lijkt me dat je paard nog altijd het belangrijkste is
En die wil je op jouw manier er op zijn mooist uit laten zien en dat moet je dus helemaal zelf weten.
Dat wil dus ook niet zeggen dat je dan een meeloper bent, of je laat meeslepen met de mode. Het is gewoon je eigen keus.

Ik erger me op mijn beurt eraan dat ik niet goed voor mijn paard zou zijn als hij mee op wedstrijden moet en dat hij over een paar jaar als ik aan we aan onze sportieve top zijn, weer wordt verkocht.
Of mensen die beweren een bepaald niveau te beheersen zonder ooit een wedstrijd terrein te hebben betreden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:12

met hele grote stip op nummer een. Het stellen van vragen die
a) al 348205 gesteld zijn
EN
b) op te zoeken zijn in reglementen of stickies

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:22

Effy schreef:
Het enige waar ik me echt heel erg aan kan ergeren hier op bokt zijn mensen die weinig kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal. Typfouten, geen probleem, die maak ik ook. Hier en daar een spelfout, ook geen probleem. Maar mensen die echt grove en herhalende taalfouten maken

Ik snap dat niet iedereen perfect Nederlands kan schrijven, maar plaats in ieder geval leestekens en hoofdletters, en ga niet je eigen versie van een moeilijk woord verzinnen, maar zoek het op in een woordenboek of gebruik een ander woord.

Go jij! Go jij! Superstip op 1

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:22

dat is nr 2 *LOL*

en nog zo een: de bokkers voor wie hun waarheid de enige echte zaligmakende waarheid is en dus niets anders willen lezen of respecteren. Erg frustrerend in discussies

en al die mensen die wat roepen over regels en reglementen, dat ze ooit gehoord hebben en niet de moeite nemen om het op te zoeken.

en nog een paar
- al die mensen die roepen dat sommige bokkers heilig zijn Knipoog
- al die @ tekens in de HAW titels
- idd al die ruiters die nog geen B proef fatsoenlijk kunnen rondsturen maar wel op M niveau rijden Knipoog
- het rode waas dat sommigen krijgen als ze een hulpteugel zien
- het dramatisch slechte gebruik van hulpteugels
- de NH-ers die wedstrijdrijden sielug vinden
- de NH-ers die menen dat de Parelli/Voest/Roberts way de enige manier is om correct met je paard om te gaan
- de ruiters die nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden maar iedereen wel even zullen vertellen hoe het moet
-

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:36

CGJ12 schreef:
Maar......... vind je PAARD het ook leuk is dan de vraag?.......... Tong uitsteken

Maar ik kan er wel om lachen.
Het was mij ook al eens opgevallen dat jij ongeveer ALLE setjes bezit die er leverbaar zijn.
Ik vind het wel schattig............. Haha!

En de accountant van Anky ook....Haha!

Ach, ze schijnen toch kleurenblind te zijn Schijnheilig Haha! ??? Hij voelt er iig niets van, misschien alleen dat hij een goede kwaliteit dekje op zijn rug heeft liggen wat dus lekker zacht is Tong uitsteken.

Anky mag blij zijn met mutsen zoals ik Cool. Ik troost me met het feit dat ik niet de enige malloot ben op deze aardbol met een dergelijke afwijking *LOL*.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:39

Bets schreef:
Nou vind het niet irritant hoor... (eh niet altijd!!! Haha! ) Maar wat hierboven gezegd word dat mensen idd met elkaar meepraten... bah.
Waar ik me ook aan kan ergeren is dat mensen iets proberen uit te leggen, wat niet duidelijk over komt, het dan ook nog proberen om een soort van clinic te organiseren, aan de hand daarvan proberen uit te leggen en te tonen, en dat het dan nog niet lukt!! En dan toch volhouden dat ze goed hun theorie in praktijk omgezet hebben en dat paard dan goed loopt (terwijl de meeste mensen juist vonden dat het paard niet goed en zuiver liep)

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!
Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:46

runningkawa schreef:
@lowara

Ik denk dat er onder de betweters, juist weinig echte Z ruiters zitten, maar diegene die dat al tig jaar proberen te worden, maar niet lukt en wat frusty zijn Lachen

eens *LOL* En nog even over de opmerking "neem goed les". Als iemand
een vraag stelt "mijn pony rent altijd keihard naar de hindernis, wat moet ik daaraan doen" zonder verder aan te geven HOE ze het probeert op te lossen, denk ik
A) STICKY al eens bekeken?
B) dit is zo'n bekend springprobleem, een goede springinstructeur heeft daar echt wel ideeën over

Natuurlijk is het zinvol om te vragen hoe anderen dat oplossen, maar ik heb helaas veel te vaak het beeld dat er maar wat aangeklooid wordt (met of zonder les) en dan vind ik dit soort vragen nauwelijks te beantwoorden van achter de PC.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:27

Ik stoor me aan de Boktserver(s) die het steeds op het verkeerde moment laat afweten

Aan mensen die dit topic gebruiken om andere bokkers persoonlijk aan te vallen, zoals Mrie doet Boos!

En af en toe kan ik de jonge Penny's wel achter het Boktbehang plakken Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:19

Ann schreef:
Ik stoor me aan de Boktserver(s) die het steeds op het verkeerde moment laat afweten

Inderdaad, dan MOET je per se bij je pb's en dan doet dat stinkbokt het niet Stoom uit je oren

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:25

- BrEeZaH taal

- Als bokt weer een sloom is

-Als heel bokt negatief moet reageren op foto's als iemand met een slof rijd

- 10-tallen dezelfde topics over het plaatsen van foto's bijvoorbeeld [ Lang leve de handleiding en de zoekfunctie Rolleyes ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:33

Ik erger me aan slof foto's Tong uitsteken
Want in 99 van de 100 keer zie je daar fout gebruik van.
En niet toevallig op 1 foto, maar op al de geplaatse in betreffende topic. Dus niks moment opname smoesje.

En ik erger me dan, dat ik zogenaamd niets van mag zeggen Lachen
Want het paard kan niet zeggen Help!, dus doe ik dat maar (en enkele andere verstandige dierenvrienden Lachen )

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:37

Ik erger me niet zo heel veel, alleen soms als ik zie dat sommige mensen inderdaad voor heilig aangezien worden.
Als iemand even iets verkeerd zegt er meteen een discussie komt.
Maar verder niet echt.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:29

MET STIP OP 1: Censuur door Moderators

Ik heb in mijn reaktie aan het begin van dit topis genoemd dat ik me iririteer aan een van de medebokkers. Vandaag kreeg ik van de moderator te horen dat zij deze naam verwijdert heeft omdat persoonlijke vete's niet op bokt uitgevochten mogen worden.
Of er sprake is van een dergelijke "Vete"is niet gevraagd, wat er aan de hand is ook niet. Maar wel is deze opmerking uit het topic geschapt.
ENORM betuttelend.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:29

Nou, dan zoek je toch een ander forum waar je zonder deze "betutteling" iemand zonder reden de grond in kan stampen...

Daaaaaagg mrie!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:55

Dingen waar ik me aan erger: MSN taal, Sommige mensen zich meteen aangevallen voelen en erg fel reageren, Discussie over caps (het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid), Verhalen over hoe sloom het databeest nu weer is en veel van de reacties die al gegeven zijn.
Maar toch vind ik bokt een leuk forum Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:38

de reden waarom ik al heel lang meelees en pas sinds kort een account heb is dat mensen echt gewoon heel misselijk op mekaar kunnen reageren hier. Ik herinner me een topic van een meisje dat heel trots haar paardje liet zien. Werd me toch even afgemaakt, paardje werd uitgemaakt voor manegeknol en dergelijke... hoe rot is dat niet? je paardje is je pride and joy, als je niets fatsoenlijks te zeggen hebt dan laat je het toch? Hoe zou jij het vinden als iemand jouw paard zo afkamt?
De zoekfunctie laat mij ook vaak in de steek, evenals het databeest. Wat ik ook irritant vind zijn de mensen die zelf (bijvoorbeeld op creabea of ITP) niet goed weten waar ze het over hebben, maar wel kritiek gaan geven en zitten neuzelen op minidingetjes..
Maar goed, ergeren heeft zo weinig nut Haha!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:43

ik kan me alle dingen hierboven wel iets bij denken......
Waar ik me nog wel aan erger zijn topics met een echt nuttelose inhoud, bijv. : 'heb jij een hengst, merrie of ruin", "hoe oud is je paard' of "welke gewoontes heeft je paard'. Worden van die lange tpoics, maar eigenlijk boeit het niemand iets....Knipoog

lonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:52

Ik stoor me aan mensen die zich ergeren aan anderen! Wees gewoon je zelf en heb respect voor elkaar en elkaars mening! Cool

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:54

mrie schreef:

Ik heb in mijn reaktie aan het begin van dit topis genoemd dat ik me iririteer aan een van de medebokkers. Vandaag kreeg ik van de moderator te horen dat zij deze naam verwijdert heeft omdat persoonlijke vete's niet op bokt uitgevochten mogen worden.
Of er sprake is van een dergelijke "Vete"is niet gevraagd, wat er aan de hand is ook niet. Maar wel is deze opmerking uit het topic geschapt.
ENORM betuttelend.

Je kunt je best irritiren aan een medebokker, maar daarom hoef je de naam nog niet openlijk op bokt te zetten.
Dat vecht je maar via pb uit.

Verder zijn de meeste irritaties al genoemd door andere bokkers.
Enne... Niemand is hier heilig.

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:11

Haha! helemaal mee eens!
ik vind idd dat somige mensen, andere bokkers niet in waarde laten.

Bloos hoevaak krijg ik niet te horen dat ik nederlands moet leren spellen, maar ik heb dislectie Clown

MissF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:23

Ik vind het irritant dat..

*Je er mensen tussen hebt zitten die een eigen paard hebben, maar van sommige dingen niet eens weten hoe je het goed gebruikt.

*Sommige kakkinderen zomaar iets nieuws krijgen als ze laten doorschemeren het oude niet zo leuk meer te vinden.
En dat ze het dus zo de volgende dag krijgen ofzo.
Leer je zo je kind dat je dingen niet voor niets zijn.

* En ik vind het irritant dat je hier minimaal 25 berichtjes moet hebben achter gelaten voordat je zelf een topic mag maken/openen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 02:02

mrie schreef:

ENORM betuttelend.

Mag dan betuttelend overkomen maar een naam noemen in een iritatie top 10 vind ik echt not done.
Je weet zelf natuurlijk ook wel dat de sensatiezoekers daar direkt op inhaken Boos!
als jij je iriteert aan een medebokker ga je dat lekker via de pb uitvechten!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:00

MissF schreef:

* En ik vind het irritant dat je hier minimaal 25 berichtjes moet hebben achter gelaten voordat je zelf een topic mag maken/openen.

huh Verward